השוק

פולירם רכשה את חברת הבת ב-5 מיליון דולר; המהלך יחסוך מיליון דולר בשנה

חברת תעשיות הפלסטיק רכשה מלוא החזקות השותף בחברת הבת האמריקאית, המפיצה את מוצרי פולירם בצפון אמריקה. פולירם סיימה את החציון הראשון של שנת 2024 עם הכנסות של 511 מיליון שקל
מערכת ice | 
חברת פולירם תעשיות פלסטיק (צילום ויקיפדיה, shutterstock)
חברת פולירם שבשליטת קרן פימי הודיעה היום על השלמת מימוש אופציית הרכישה של מלוא החזקות השותף שלה (49%) בחברת הבת Polyram USA – Creative Functional Polymers, LLC. פולירם USA, המפיצה את מוצרי הבונדירם של החברה בצפון אמריקה, הפכה כעת לחברת בת מוחלטת של פולירם, עם 100% מהון המניות שלה.
פולירם רכשה את המניות בכ-4.9 מיליון דולר, הרכישה מומנה באמצעות אשראי בנקאי. במקביל לרכישה, חתמה פולירם על הסכם הפצה עם השותף האמריקאי, מהלך שצפוי לחזק את פעילות החברה בארצות הברית ולהוביל לחיסכון משמעותי של כמיליון דולר בשנה בהוצאות התפעול. לפולירם פריסה גלובלית הכוללת 6 מפעלים ו-10 חברות בנות. החברה הונפקה בבורסה לניירות ערך בתל אביב בדצמבר 2020; בעלת השליטה היא קרן פימי.

בחציון הראשון של 2024, דיווחה פולירם על הכנסות של 511 מיליון שקל ורווח נקי של כ-52.4 מיליון שקל, גידול של 20% בהשוואה לאותה תקופה בשנה שעברה. מתחילת השנה, חילקה החברה דיבידנדים בהיקף של כעשרים מיליון שקל לבעלי המניות.
יובל פלג, מנכ"ל פולירם: "אנו שמחים לדווח על מימוש האופציה לרכישת חברת הבת הגדולה ביותר שלנו, מהלך שיאפשר לנו להפחית בעלויות השיווק ויהווה בסיס להרחבת הפעילות שלנו בארצות הברית. לצד הרחבת פעילות ההפצה שלנו בארצות הברית ועל רקע מגמת גידול הפעילות והפרויקטים עתידיים של החברה, אנו צפויים להכפיל את שטח המפעל בארצות הברית, במהלך שצפוי להסתיים במחצית השנייה של 2025".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה