השוק

סולרום בעסקת מיליונים חדשה עם חברה ביטחונית גדולה בישראל

חברת סולרום אלקטרוניקה בע"מ, המפתחת ומייצרת מערכות, מוצרים וציוד אלקטרוני ואלקטרו-מכני לשוק הביטחוני, מודיעה כי קיבלה הזמנת מסגרת לא מחייבת של כ-5 מיליון שקל מחברה גדולה הפועלת בתחום הביטחוני בישראל
מערכת ice | 
מסחר בבורסה (צילום shutterstock)
חברת סולרום החזקות (לשעבר 3דיאם ייצור דיגיטלי), שהשלימה לפני כשבועיים מיזוג עם חברת סולרום אלקטרוניקה בע"מ (חברה-בת 100%), המפתחת ומייצרת מערכות, מוצרים וציוד אלקטרוני ואלקטרו-מכני לשוק הביטחוני, מודיעה היום (רביעי) כי חברת הבת סולרום אלקטרוניקה קיבלה הזמנת מסגרת לא מחייבת של כ-5 מיליון שקל.
ההזמנה החדשה שקיבלה חברת סולרום אלקטרוניקה בע"מ הגיעה מלקוח, שהינו למעשה חברה גדולה בעלת איתנות פיננסית הפועלת בתחום הביטחוני בישראל, לרכישת מוצרים המיוצרים על ידי חברת הבת. נכון לפרסום הדיווח, התקבלה הזמנה בפועל על ידי הלקוח בסך של כ-2 מיליון שקל, מתוך הזמנת המסגרת, לאספקה ברבעון השני לשנת 2025.
מתן רבין, מנכ"ל סולרום, מסר בתגובה להזמנה שקיבלה החברה מחברה ביטחונית בישראל: "אנו גאים על קבלת הזמנת המסגרת מלקוח משמעותי בשוק הביטחוני הישראלי, המהווה הבעת אמון ביכולות של חברת הבת שלנו לייצר פתרונות מתקדמים וחדשניים בתחום האלקטרו-מכניקה". עוד הוסיף רבין: "הזמנה זו מצטרפת להזמנה בהיקף נוסף של 5 מיליון שקל, עליה הודענו לפני כשבועיים ותומכת ביעדי הצמיחה של החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה