השוק

אסף רפפורט דחה עסקה היסטורית עם גוגל: כעת WIZ עושה צעד ענק

לאחר שרבים ציפו לסגירת עסקת הענק שהייתה אמורה להיות האקזיט הגדול בתולדות ישראל, אסף רפפורט ו-WIZ הישראלית החליטו להמשיך בדרך עצמאית ולא למכור. היום דווח כי החברה מעוניינת למכור מניות לפי שווי של כ-20 מיליארד דולר
מערכת ice |  1
אסף רפפורט (צילום shutterstock, נתנאל טוביאס)
חברת WIZ שייסדו ארבעת הישראלים אסף רפפורט, רועי רזניק, עמי לוטבק וינון קוסטיקה, הכתה גלים בעולם כאשר בחודש יולי האחרון עמדה לפני סגירת עסקה ענקית והיסטורית עם לא אחרת מאשר הענקית גוגל.
המשא ומתן לקראת העסקה הגיע לשלביו האחרונים אך ברגע האחרון החליטו אסף רפפורט, המשמש כמנכ"ל WIZ וחבריו, שלא להוציא אותה לפועל ולהמשיך בדרך העצמאית שלה. בכך דחו ב-WIZ את העסקה שהייתה יכולה להיות הגדולה התולדות ישראל והגדולה ביותר של גוגל.
היום (רביעי) דווח בבלומברג כי ב-WIZ כבר מחפשים להשיג את המטרות הבאות ובוחנים עסקת ענק שתציב לחברה שווי של כ-20 מיליארד דולר. על פי הדיווח, מי שכבר מחזיק במניות החברה יוכל למכור אותן לפי שווי של בין 500-700 מיליון דולר.
רק לאחרונה דווח כי החברה זכתה להבעת אמון משמעותית מצידה של הענקית היפנית סופטבנק, אשר החליטה להשקיע בה עשרות מיליוני דולרים. על אף שרבים ייחסו את ההחלטה לביטול העסקה עם גוגל, עם פרסום החלטת סופטבנק התברר כי הוחלט עליה עוד בטרם הפרסומים על כך ש-WIZ החליטה שלא להמשיך עם העסקה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חחח, אף אחד לא באמת התכוון לקנות בכזה מחיר (ל"ת)
    לופט גשעפט 09/2024/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור