השוק

יעקב שחר בהלם: כך הוא הפך את השותף שלו למולטי מיליונר

עוזי מור, סגן הנשיא של יעקב שחר במכבי חיפה ואחד האנשים המקורבים ביותר אליו, קיבל אופציה למכור מניות בקבוצת שמיר שם שימש כמנכ"ל. בהמשך, מימש את האופציה אחרי שמכר 6% ממניות הקבוצה תמורת 200 מיליון שקל, והפך למולטי מיליונר ביום אחד
מערכת ice | 
יעקב שחר (צילום קובי גדוען לעמ, יונתן זינדל פלאש 90)
עוזי מור, סגן הנשיא של נשיא מכבי חיפה, איש העסקים יעקב שחר, נחשב לאדם המקורב ביותר לבעלי מכבי חיפה. לפני קצת פחות משנתיים, יעקב שחר והכניס את חברות הפניקס וכלל ביטוח כשותפות שלו, זאת לאחר שמכר יחד עם משפחת קז 20% ממניות קבוצת מאיר תמורת סכום אדיר של כ-820 מיליון שקל.
היום (שלישי), כמעט שנתיים מאוחר יותר, ב"כלכליסט" חשפו את סכומי העתק שהכניס עוזי מור מאותה עסקה, סכומים שהפכו אותו למולטי מיליונר - לא פחות מכך. למעשה, על פי הדיווח, מור, שכיהן כמנכ"ל קבוצת מאיר במשך 4 שנים, קיבל אופציות לרכוש 6% ממניות הקבוצה.
מור לקח את האופציה בשתי ידיו, ומכר את ששת האחוזים הללו תמורת סכום עצום של 200 מיליון שקל, כמעט רבע מהתמורה הכוללת של העסקה, וכך הפך למעשה למולטי מיליונר רק בזכות האיש הקרוב אליו ביותר - איש העסקים יעקב שחר. 
מור בן ה-61 הוא רואה חשבון בהשכלתו, ולמעשה הוא עבד בקבוצת מאיר משנת 1990. תחילה, עבד מור כחשב שכר, ובהמשך הוא התקדם במעלה התפקידים והפך לסמנכ"ל פיתוח עסקי, מנהל עסקים ראשי ובסופו של דבר מונה למנכ"ל הקבוצה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה