השוק

החברה הישראלית בשווי 1.5 מיליארד דולר מסתבכת: 200 עובדים יפוטרו

חברת הסטארט-אפ הישראלית Vayyar Imaging, שפיתחה מכ"ם על שבב המייצר תמונה תלת-ממדית של עצמים, תקצץ עשרות מעובדיה כולל בישראל
מערכת ice |  1
יוניקורן-אילוסטרציה AI
היוניקורן הישראלי נקלע לקשיים: חברת הסטארט-אפ ואיאר הדמאה (Vayyar Imaging), תקצץ כ-200 מעובדיה, בהם עשרות מהמרכז בישראל שנמצא ביהוד.
ואיאר מפתחת מכ"ם על שבב, באמצעותו היא מייצרת תמונה תלת-ממדית של עצמים. בתחילת דרכה פיתחה החברה מוצר לאיתור סרטן השד, כתחליף לממוגרפיה, ובהמשך יישמה טכנולוגיה זו לשימושים נוספים. ב-2016 הכריזה החברה על Walabot DIY המאפשר "ראייה" דרך קירות, למשל לשם איתור צינורות וחוטי חשמל החבויים בתוך הקיר.
חלק מהראדר של Vayyar (צילום יחצ)
עוד פיתחה החברה את Vayyar Care, מכ"ם זעיר המאפשר זיהוי נפילות של קשישים בבתיהם. כו פועלת החברה בתחום תעשיית הרכב כשפיתחה מכשיר למניעת שכחת ילד ברכב, שבבים למניעת התנגשות, לסיוע בחניה, לבלימה אוטונומית ועוד. במסגרת הקיצוצים החליטה החברה להתמקד במוצרי הרכב ומוצרי הגיל השלישי.
Vayyar Imaging נוסדה ב-2011 על ידי רביב מלמד (לשעבר באינטל ישראל), מירי רטנר ונפתלי חייט. שם החברה נגזר מהמילה העברית ”וַיַּרְא”. לפני שנתיים וחצי השלימה ואיאר גיוס של 108 מיליון דולר, לפי שווי של כמיליארד וחצי דולר, ובכך הפכה לחד-קרן.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רונלי הטיפשה
    קיצוצים 09/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אני מקוצצת. המח שלי מרוקל. אין לי עבודה, אני כלומניקית ואני לא זזה הרבה למרות שאני מספרת סיפורים שאני זזה. בתכלס אני לא עושה כלום עם עצמי. #מדריכת תנועה #מזוייפת #לא עושה כלום #הזויהבת30
    סגור