השוק

בעלי המניות מנסים לעשות סדר בחברת הצילום; המניה מזנקת

פוםוום ניסתה להגיע לוול סטריט באמצעות מיזוג עם ספאק לפי שווי של 500 מיליון דולר, אך המהלך לא יצא לפועל. כעת דורש אחד מבעלי המניות, המחזיק בכ-11% ממניות החברה, להחליף את הדירקטוריון
מערכת ice | 
פומוומ (צילום אילוסטרציה)
בעל מניות המחזיק כ-11% מהון המניות של הסטארטאפ פוםוום, המפתחת פתרונות צילום לפארקי שעשועים, דורש לכנס בדחיפות אסיפת בעלי מניות במטרה להחליף את הדירקטוריון הנוכחי בדירקטורים מטעמו. דרישה זו מגיעה לאחר ביטול המיזוג המיועד עם חברת הספאק Israel Acquisition Corp שהוביל לקריסת מחיר המניה.

במכתב לדירקטוריון, מציין בעל המניות כי הוא מעוניין לכנס את האסיפה על מנת לסיים את כהונתם של שלושה דירקטורים: יו"ר הדירקטוריון שירה פאיאנס בירנבאום וכן עמירם לוין ומנכ"ל החברה יהודה מינקוביץ. גם בעלי מניות נוספים, המחזיקים יחד ב-42% מהמניות, תומכים בדרישה. שמו של בעל טרם פורסם; לפי הערכות מדובר ביו"ר החברה לשעבר יצחק כהן.
בעל המניות דורש כי הדירקטורים הנוכחיים ימנעו מכל פעולה משמעותית עד אסיפת בעלי המניות. זאת, על מנת להבטיח שהמהלך לא ייתקל במכשולים נוספים.
פוםוום ספגה פגיעות משמעותיות לאחר כישלון מיזוג באוגוסט לפי שווי של 500 מיליון דולר שהיה אמור להביא אותה לוול סטריט. מניית החברה צנחה ביותר מ-90% מאז הנפקתה ב-2021. מניית החברה קפצה בכ-23% בעקבות הדיווח וכעת נסחרת לפי שווי של 37 מיליון שקל. פוםוום פועלת בארבעים פארקי שעשועים ברחבי העולם, כולל  Warner Bros ופארקי הארי פוטר בלונדון ובטוקיו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה