השוק

חדשות טובות ליצחק תשובה: קפריסין תאשר את פיתוח אפרודיטה בחודשים הקרובים

ממשלת קפריסין סיכמה עם שברון שאמורה לפתח את מאגר אפרודיטה שנמצא בבעלות ניומד אנרג'י שבשליטת קב' דלק של יצחק תשובה, שב-4 החודשים הקרובים תגיע להסכמות על פיתוח המאגר ואלה חדשות טובות ליצחק תשובה
ניצן כהן | 
יוסי אבו, מנכ"ל NewMed Energy (צילום דלק קידוחים)
חדשות טובות ליצחק תשובה. ממשלת קפריסין ושברון סיכמו כי ב-4 החודשים הקרובים תאושר תוכנית הפיתוח של מאגר אפרודיטה מה שיאפשר להוציא את המאגר לפיתוח.  ג'ורג' פפאנסתיוס, שר האנרגיה, המסחר והתעשייה של הרפובליקה של קפריסין, ופרנק קסולו, סמנכ"ל חיפוש ופיתוח בינלאומי בשברון, קיימו השבוע פגישות חיוביות בניקוסיה בנוגע לפרויקט אפרודיטה.
"אני שמח להודיע כי הרפובליקה של קפריסין ושברון הסכימו לקיים דיונים בארבעת החודשים הקרובים במטרה למצוא פתרון מוסכם שיבטיח את פיתוח שדה אפרודיטה ללא עיכובים נוספים," אמר השר פפאנסתיוס. "הממשלה שלנו מתמקדת בקידום פרויקטים שמועילים למדינה בעוד זכויות הרפובליקה נשארות בראש סדר העדיפויות."
"אנחנו מעריכים את המעורבות הפורייה עם ממשלת קפריסין ומצפים לקדם את פיתוח שדה אפרודיטה," אמר קסולו משברון. "ההסכם הזה משקף את האמונה שלנו כי כל בעלי העניין צריכים להתיישר סביב מטרה משותפת ודרך קדימה לפרויקט אנרגיה מורכב כמו אפרודיטה כדי לפתחו בהצלחה".
יוסי אבו מנכ"ל NewMed Energy מסר: "הסכמת הרפובליקה של קפריסין לקיים דיונים בחודשים הקרובים במטרה להגיע לפתרון מוסכם, הינה המשך ישיר לתוכנית הפיתוח המעודכנת שהוגשה על ידי השותפים לאחרונה בהתאם להנחיות השר, אשר עם אישורה תוכל להבטיח פיתוח מהיר של השדה. NewMed Energy מחויבת לפרויקט ומאמינה בשיתוף הפעולה הפורה עם שר האנרגיה של קפריסין".
שברון קפריסין מחזיקה ב-35% מהזכויות בשדה אפרודיטה עם שותפיה BG Cyprus Limited (Shell) 35% ו-NewMed Energy 30%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה