השוק

רי אוטומוטיב בעסקה אסטרטגית עם Motherson; המניה זינקה ב-50%

ריי אוטומוטיב חתמה על הסכם ייצור עם Motherson שלקחה חלק בסבב הגיוס האחרון של החברה שהסתכם בכ-45 מיליון דולר; מניית ריי אוטומוטיב זינקה הלילה בניו יורק ב-50%
ניצן כהן | 
גרף מניות (צילום shutterstock)
ריי אוטומוטיב שהיא חברת אוטוטק ישראלית, חתמה על הסכם ייצור גלובלי עם ענקית תעשיית הרכב Motherson Group, שביצעה השקעה אסטרטגית בסבב הגיוס הנוכחי העומד על 45.35 מיליון דולר והובל על ידי M&G - מחברות ההשקעה הגדולות באירופה והמשקיעה הגדולה ביותר של ריי (REE).
Motherson הוא תאגיד בינלאומי ענק המייצר חלקים ומערכות לתעשיית הרכב, עם הכנסות שנתיות של 17 מיליארד דולר1, המונה 190,000 עובדים הפזורים ב- 400 מפעלים ב-44 מדינות, בין לקוחותיו נמנות יצרניות רכב כגון טסלה, BMW, מרצדס, פולקסווגן, פורד, אאודי, יונדאיי, ועוד. 
הטכנולוגיה החדשנית של REE  בתחום רכבים חשמלים מבוססי תוכנה, בשילוב יכולות ניהול שרשרת האספקה והייצור של תאגיד Motherson, מהווה מכפיל כוח משמעותי בשוק המשאיות החשמליות בעולם, המאפשר לחברת REE לספק מוצרים חדשניים מבוססי טכנולוגיית REE, ליצרניות ולציי רכב גלובליים. 
תאגיד Motherson ימנף את יכולות הייצור שלו בכדי לתמוך בייצור וההרכבה של משאיות חשמליות מבוססות REE זאת על ידי פיקוח וניהול שרשרת אספקה, ייצור רכיבים, אינטגרציה של מודול REEcorner והרכבת שאסי, ותמיכה בקו הייצור של משאיות מדגם P7 בארה"ב. 
 

שוק המשאיות החשמליות הגלובלי מאופיין בביקושים גבוהים לצד מחסור בהיצע. החברה מאמינה כי הסכם זה  יאיץ את יכולתה לתת מענה ללקוחות ויגביר את קצב ההזמנות למשאיות החשמליות  שלה. ההסכם יאפשר הגדלת הכנסות, הקטנת עלות המוצר תוך האצת רווחיות והגעה לתזרים מזומנים חיובי משמעותי. 
במקביל הודיעה ריי (REE) מדווחת על השלמת סבב גיוס של 45.35 מיליון דולר במניות רגילות (ו/או כתבי אופציה ששולמו מראש) שהונפקו בהנפקה פרטית. סבב זה הובל על ידי M&G Investment אחת מחברות ההשקעות הגדולות באירופה והמשקיעה הגדולה ביותר של REE אשר השקיעה 20 מיליון דולר. הסבב כלל גם השקעה אסטרטגית של 15 מיליון דולר על ידי תאגיד Motherson, ו - 5.25 מיליון דולר מ-  Varana Capital, אחד המשקיעים הראשונים של REE. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה