השוק

סוף עצוב: רשת המלונות מפסיקה את פעילותה בישראל לאלתר

רשת המלונות סלינה בבעלות ישראלית שמפעילה 100 אתרי אירוח ברחבי העולם כולל 14 בישראל, מפסיקה את פעילות כל המלונות בארץ ומחזירה אותם לבעלי הנכסים
מערכת ice | 
חופשה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
רשת האירוח סלינה ישראל הגיעה לסוף דרכה בארץ. הרשת העולמית לאתרי אירוח לצעירים, שנוסדה ב-2014 על ידי דניאל רודסבסקי ורפי מוסרי, קרסה בשנה האחרונה לאחר שבשיאה הפעילה כ-100 הוסטלים ב-22 מדינות. באוקטובר 2022, כאשר החברה נכנסה לבורסה דרך מיזוג ספאק (SPAC) הגיעה שווי השוק שלה לשיא של 1.2 מיליארד דולר, אולם מאז החלום התנפץ בהדרגה והחברה קרסה.
בחודש שעבר רכשה חברת הענק מסינגפור "קולקטיב הוספיטליטי" את מרבית הנכסים שמחזיקה סלינה, אך לא את 14 המלונות ובתי האירוח של הרשת בישראל. בסוף השבוע האחרון הודיעה חברת גבאי מניבים, בעלת הנכס של כפר הנופש סלינה בחוף מגדל בכנרת, כי דרשה מסלינה את פינויו. היום, דיווחה גבאי כי סלינה ישראל מפסיקה לאתר את מתן שירותי הניהול לכל בתי המלון בארץ.
הפסקת הפעילות נובעת בין השאר מהקשיים הכלכליים שהחברה האם, סלינה אנגליה, נקלעה אליהם. החברה נמצאת בחדלות פירעון, ונכסיה נמכרו לנאמנים, שצידדו במכירת הפעילות לחברת אירוח סינגפורית. חברת סלינה העולמית לא הביעה עניין בהשקעה בישראל, מה שגרם לקריסת הפעילות המקומית.
סלינה החלה לפעול בישראל בשנת 2019 והבטיחה להקים בין 5,000 ל-7,000 חדרים ברחבי המדינה. אלא שהחלום נגוז ומאות עובדי סלינה בישראל יפוטרו או ייאלצו לחוות שינוי בתנאי העבודה שלהם. אתרי הנופש עצמם נמסרו לידי בעלי הנכסים השונים, כולל החזרתו של אתר מעלה החמישה לגדי פריבר, שהפעיל אותו תחת המותג יערים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה