השוק

האסטרטג הטכני של אופנהיימר מסמן את נק' הפריצה של השוק

הארי ואלד, האסטרטג הטכני של בית ההשקעות אופנהיימר, מעריך שבתקופה הקרובה המניות הדפנסיביות יניבו תשואה עודפת אבל הפריצה הגדולה תבוא לקראת סוף השנה | זה התיק המומלץ של ואלד
ניצן כהן | 
השקעות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
הארי ואלד, האסטרטג הטכני של בית ההשקעות אופנהיימר מעריך שפריצה של השוק כלפי מעלה תהיה לקראת סוף השנה כשכרגע יש עדיפות למניות הדפנסיביות.
ואלד מעריך כי בשבועות הקרובים יצרו הסקטורים הדפנסיביים תשואה עודפת לעומת סקטורים צומחים שמאופיינים בתנודתיות גבוהה. ואלד עדיין מעריך כי השוק השורי חזק ויציב, אך חושב כי עד הבחירות בארה"ב משקיעים יעדיפו לנקוט בזהירות בכל הנוגע לסקטור הטכנולוגיות. 
למרות הערכת הצוות הטכני של אופנהיימר, שהשבועות הקרובים יתאפיינו בתשואת יתר של המניות הדפנסיביות, מציין ואלד כי יתכן מאוד והשוק השורי של סוף השנה יתחיל להתפתח מוקדם מן הצפוי, וממליץ למשקיעים לגדר את הסיכון באמצעות רכישת מניות עם מומנטום גבוה. "שילוב של מניות דפנסיביות ומניות עם מומנטום גבוה, יאפשר למשקיעים ליהנות הן מהגנה טקטית בשבועות הקרובים והן מפריצה כלפי מעלה, שעשויה להתממש לקראת סוף השנה" הוא כותב. 
בכדי ליישם את האסטרטגיה, ואלד ממליץ על מניות הפיננסים, ה-Utilities וה-REI’s כמניות מומנטום גבוה, מציין בייחוד את מניות הביטוח בינהן ACGL, PGR, WEB ו-HIG. בכדי להוריד את החשיפה למניות עם בטא גבוהה, ואלד ממליץ למכור את מניות PCOR, BSY, VRNT, CRWD, CRM ו-MARA, שכולן נכללות בסגמנט התוכנה, שממנו משקיעים כרגע חוששים. בשונה ממניות התוכנה, ואלד ממליץ להמשיך להחזיק במניית APPL בעקבות ביצועים היסטוריים טובים יחסית בשוק שורי מתפתח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה