השוק

החברה הישראלית בדרך לכבוש את השוק האמריקאי: חתמה הסכם ענק

חברת טורבוג'ן הישראלית בדרך לכבוש את השוק בארצות הברית, היא חתמה על עסקה עם חברת נדלן אמריקאית מובילה בניו יורק שתתקין את המערכות שלה בבניינים ברחבי העיר ניו יורק
מערכת ice | 
אנרגיה מתחדשת (צילום freepik)
טורבוג'ן (ת״א: TURB) מתמחה בפיתוח פתרונות מתקדמים לייצור אנרגיה מקומית בבניינים ובמתקנים שונים. הטכנולוגיה החדשנית של החברה נועדה לספק פתרונות אנרגיה יעילים, אמינים וידידותיים לסביבה, המתמודדים עם הביקוש הגלובלי הגובר לייצור חשמל.
חברת טורבוג'ן משיגה הישג נוסף בשוק האמריקאי עם חתימת מזכר הבנות שני בתוך יומיים. ההסכם החדש נחתם עם חברת נדל"ן אמריקאית מובילה בניו יורק, ומדגיש את הצמיחה המהירה של טורבוג'ן בשוק האמריקאי. ההסכם כולל התקנה של מערכות האנרגיה המתקדמות של טורבוג'ן בבניינים בניו יורק. במהלך 90 הימים הקרובים, יבחרו הצדדים את הבניין הראשון להתקנה, ולאחר מכן ייבחנו אפשרויות להרחבת ההתקנה לנכסים נוספים של הלקוח.
ירון גלבוע, מנכ"ל טורבוג'ן: "אנו נרגשים להודיע על התקשרות שנייה בתוך יומיים בשוק האמריקאי, הפעם עם חברת נדל"ן מובילה בניו יורק. הקצב המואץ של ההתקשרויות מדגיש את הביקוש הגובר לפתרונות האנרגיה שלנו ומעיד על הצעת הערך הפורצת דרך שאנו מביאים לשוק. שילוב הטכנולוגיה המתקדמת שלנו עם מודל 'אנרגיה כשירות' מציע לחברות הנדל"ן פתרון חדשני שמשנה את כללי המשחק - שיפור משמעותי ביעילות האנרגטית לצד הפחתת עלויות והשקעות הוניות. אנו מאמינים שזוהי תחילתה של מגמה שעם השנים, עשויה לשנות את פני שוק האנרגיה המבוזרת בארה"ב."
טורבוג'ן מתמקדת בפיתוח פתרונות אנרגיה מקומית יעילים וידידותיים לסביבה, המיועדים לדרישות הגוברות לייצור חשמל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה