השוק

נקסט ויז'ן ממשיכה להתפוצץ: הזמנות בשווי של כ-203 מיליון שקל

נקסט ויז'ן מדווחת על קבלת הזמנה לרכישת מצלמות ומוצרים נוספים של החברה בתמורה לסך כולל של כ- 1.8 מיליון דולר, שמתווספת ל-14 עסקאות שביצעה השנה החברה תמורת סכום כולל של כ-203 מיליון שקל
מערכת ice | 
חן גולן יו"ר דירקטוריון נקסט ויז'ן (צילום יחצ, flying production)
נקסט ויז'ן חברה טכנולוגית המפתחת, מייצרת ומשווקת פתרון צילומי, יום ולילה מיוצב לכלים קרקעיים ואוויריים כדוגמת מיקרו ומיני מזל"טים ורחפנים, בעלות יחס משקל/גודל וביצועים מהטובים בעולם, מדווחת היום (רביעי) על קבלת הזמנה לרכישת מצלמות ומוצרים נוספים של החברה בתמורה לסך כולל של כ- 1.8 מיליון דולר. 
30% מהתמורה שולמה כמקדמה במועד ההזמנה. . יתרת התמורה תשולם בתוך 30 ימים ממועד אספקת המוצרים ללקוח, בהתאם למועדים הקבועים בהזמנה. החברה תספק את ההזמנה בהתאם למועדים מוסכמים ועד לסוף שנת 2024. 
מתחילת השנה דיווחה נקסט ויז'ן על 14 עסקאות מהותיות למכירת מצלמות ומוצרים נוספים בהיקפים שונים. סך עסקאות אלה מסתכם להיקף כולל של כ-54.7 (כ-203 מיליון שקל) מיליון דולר. לצד עסקאות מהותיות אלו המשיכה החברה לקבל ההזמנות שוטפות מלקוחות קיימים וחדשים. 
נקסט ויז'ן מציעה ללקוחותיה פתרון צילום מתקדם המבוסס על  מגוון רחב של מצלמות, אביזרים נלווים ויכולות ליישומים מסחריים, תעשייתיים ואבטחתיים, המשלימות את צרכי לקוחותיה דבר שהופך אותה ל-One stop shop.
החברה פיתחה מנוע ייצוב תמונה מבוסס פטנט רשום, המאפשר לה לייצר מצלמות מיוצבות בעלות יחס משקל/גודל וביצועים מהטובים בעולם. פיתרון זה מאפשר מתן תמונה יציבה גם בתנאי טיסה קשים. החברה משווקת את מוצריה בכל העולם עם גידול עקבי בבסיס הלקוחות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה