השוק

מנועי בית שמש ממשיכה לצמוח: העסקה בסך 238 מיליון שקל הושלמה

חברת מנועי בית שמש מעדכנת כי התקשרה בהסכם נוסף עם חברה ממשלתית שבבעלות משרד ההגנה של אחת ממדינות אירופה, לצורך מתן שירותי תחזוקה למנועי וחלקי מנועי F100 של חיל האוויר במדינת הלקוח, תמורת 28 מיליון דולר, המתווספים לסך של כ-36 מיליון דולר בעסקה הקודמת
מערכת ice | 
מטוס קרב F-16 (צילום פלאש 90/ עופר צידון)
בהמשך לדיווח של החברה מיום 29 בינואר, 2023, בדבר התקשרות בהסכם מסגרת מול חברה ממשלתית שבבעלות משרד ההגנה של אחת ממדינות אירופה, לצורך מתן שירותי תחזוקה למנועי וחלקי מנועי F100 של חיל האוויר במדינת הלקוח, מנועי בית שמש מעדכנת כי התקשרה בהסכם נוסף עם הלקוח להגדלת התכולה עליה הוסכם בעסקה.
בהתאם להסכם ולניסיון שנצבר עד כה, היקף התכולה הנוספת מוערך על ידי החברה בכ-28 מיליון דולר (104 מיליון שקל) אשר מתווספים לסך של כ-36 מיליון דולר, יתרת היקף העסקה המקורית שנותר לביצוע, במחירים עדכניים, ובסך הכול כ-64 מיליון דולר (238 מיליון שקל). יתרת תקופת הביצוע צפויה להתפרס על פני כשלוש וחצי שנים.
רם דרורי, מנכ"ל מנועי בית שמש, מסר: "אנו שמחים על ההתקשרות המשמעותית הנוספת, במיוחד בתקופה זו, המהווה אבן דרך חשובה מאוד לחברה. להערכתנו, הגדלת הסכם משמעותי זה מלמדת על האמון הרב לו אנו זוכים מלקוחותינו, ומשקפת את החשיבות האסטרטגית לפעילות מגזר המנועים, שבה השגת חוזים רב שנתיים אינה תדירה ומהווה עוגן להמשך צמיחה של מגזר המנועים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה