השוק

מותג הבירה נכנס לפשיטת רגל: קורס בחובות מטורפים

הנתונים הכספיים של Steam Bell מדגימים את עומק המשבר. החברה הגישה בקשה לפשיטת רגל לפי פרק 7, עם נכסים בשווי 403,000 דולר וחובות של 824,000 דולר ל-20 נושים. החוב הגדול ביותר, 720,000 דולר, הוא למנהל העסקים הקטנים של ארה"ב. נכסי החברה, הכוללים ציוד בישול, קו אריזה ומשאית מזון, יועמדו למכירה פומבית
מערכת ice |  1
הבירה והאלכוהול מזנקים במחירים (צילום shutterstock)
עולם הבירה נמצא במשבר עמוק, והפעם הקורבן האחרון הוא מבשלת Steam Bell Beer Works מווירג'יניה. המבשלת, שפעלה במשך כמעט עשור והפכה למוקד קהילתי אהוב, נאלצה לסגור את שעריה באופן פתאומי בסוף אוגוסט. הבעלים, בראד קופר, הודיע על הסגירה ברשתות החברתיות, מסביר כי אי-חידוש החוזה על ידי בעל הנכס, יחד עם חוסר היכולת הכלכלית למצוא מיקום חדש, הובילו להחלטה הקשה.
המשבר ב-Steam Bell משקף מגמה רחבה יותר בתעשיית הבירה המלאכתית. רבים נכנסו לתחום מתוך אהבה לבירה ולקהילה, ולא בהכרח משיקולים כלכליים. מודל עסקי זה, שהיה תמיד על הקצה, עבד כל עוד הבירה המלאכתית הייתה טרנד פופולרי. אולם, מגפת הקורונה טרפה את הקלפים. הסגרים פגעו קשות במבשלות שהסתמכו על מכירות במקום, והותירו אותן עם חובות כבדים.

הנתונים הכספיים של Steam Bell מדגימים את עומק המשבר. החברה הגישה בקשה לפשיטת רגל לפי פרק 7, עם נכסים בשווי 403,000 דולר וחובות של 824,000 דולר ל-20 נושים. החוב הגדול ביותר, 720,000 דולר, הוא למנהל העסקים הקטנים של ארה"ב. נכסי החברה, הכוללים ציוד בישול, קו אריזה ומשאית מזון, יועמדו למכירה פומבית לכיסוי החובות.
מעבר לקשיים הכלכליים, קופר שיתף את המחיר האישי שגבה ממנו ניהול העסק. הוא תיאר לילות ללא שינה ופגיעה בבריאותו הנפשית והפיזית. קופר הדגיש את האתגרים הייחודיים שעומדים בפני תעשיית הבירה המלאכתית בשנים האחרונות, כולל ירידה במכירות וצמצום המדף ברשתות השיווק.
למרות הסוף העצוב, קופר הביע הכרת תודה עמוקה ללקוחותיו ולקהילה שתמכה במבשלה לאורך השנים. הוא תיאר את הגאווה שחש בהקמת המבשלה הראשונה במחוז צ'סטרפילד, והדגיש את תרומתה של Steam Bell ליצירת מקום מפגש משפחתי וקהילתי. אף שהעסק נסגר, הזיכרונות והקשרים שנוצרו דרכו ימשיכו להתקיים, מעידים על ההשפעה החיובית שיכולה להיות לעסק קטן על הקהילה שלו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רונלי עולב (ל"ת)
    יא איך בא לי בירה 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור