השוק

אקזיט כחול-לבן: החברה הישראלית נמכרה בשווי של כ-520 מיליון שקל

קרן פימי, בניהולו של ישי דוידי, מוכרת כ-25% מהשליטה שלה על תאת טכנולוגיות תמורת 129 מיליון שקל למשקיעים מוסדיים מישראל, מה שמשקף עבור תאת שווי שוק של כ-520 מיליון שקל
מערכת ice | 
מסחר-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
קרן פימי, שמחזיקה בשליטה על חברת תאת טכנולוגיות הישראלית, שרושמת שנה נפלאה עם עליות בכל הפרמטרים, מוכרת כ-25% מהשליטה שלה בחברה תמורת 129 מיליון שקל למשקיעים מוסדיים מישראל.
על פי הדיווח היום (שני) ב"גלובס", קרן פימי, ששלטה ב-51.8% ממניות תאת, תרד כעת ל-26.8%. על פי הדיווח, מי שרכש את המניות מידי קרן פימי הם מור, מיטב וילין לפידות. העסקה משקפת שווי של כ-520 מיליון שקל לחברת תאת טכנולוגיות.
כזכור, רק בחודש שעבר, רכשה קרן פימי, בניהולו של ישי דוידיאת חברת ביו-לאב הישראלית. בכך, פימי השתלטה על 51% מהחברה שפועלת בייצור חומרים מורכבים לתעשיות כימיות הן בתעשייה הרפואית והן במזון, במחיר שישקף לביו-לאב שווי שוק של 290 מיליון שקל, כאשר העסקה מוערכת בכ-150 מיליון שקל אותם העבירה קרן פימי.
קרן פימי נוסדה בשנת 1996 והיא קרן ההשקעות הפרטית הראשונה והגדולה בישראל עם נכסים מנוהלים של מעל 7 מיליארד דולר. עד היום השקיעה הקרן, בין היתר, בחברות: קמהדע, ריטליקס, ריווליס, נובולוג, מגל, תמי 4, המלט, אורמת, אופיר, סקופ, מדטכניקה, חמת, גילת מערכות לווין, מטרו מוטור, תאת טכנולוגיות, אורדן, אלוני, כרמית, נירלט, איטונג, תדיראן קשר, ליפמן, פורמולה סיסטמס, אוריין, רבל ועוד.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה