השוק

הרווח הנקי זינק ב-148%: קבוצת אמנת סוגרת חציון מוצלח

קבוצת אמנת, פרסמה את תוצאותיה הכספיות במחצית הראשונה של השנה. החברה מציגה בנתוני הדו"ח הישגים מעורבים כאשר לצד עלייה של 148% ברווח הנקי, ההכנסות רשמו ירידה
מערכת ice | 
שמואל אלפסי (צילום פזית אסולין)
קבוצת אמנת ניהול ומערכות, אשר עוסקת בייעוץ, פיתוח  וניהול פרויקטים בתחום הלוגיסטיקה, המחשוב והתוכנה, פרסמה הבוקר (חמישי), את תוצאותיה למחצית הראשונה של השנה. מנתוני הדו"ח עולה שהחברה רשמה ירידה ובהכנסות וברווחים בהשוואה לשנה שעברה.
הכנסות הקבוצה לאורך המחצית הראשונה של 2024, ירדו ב-2.6% לסכום כולל של 158.8 מיליון שקל לעומת 163.1 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנה שעברה.  על פי של אנשי אמנת, הירידה בהכנסות נבעה מירידה שנרשמה בהכנסות בתחום הייעוץ, ניהול פרויקטים ולוגיסטיקה, זאת לאחר שפרויקטים שהסתיימו בתחום הבריאות ובשל האטה בקצב פרסום מכרזים חדשים. במקביל, מנגד, בתחום המחשוב והתוכנה, נרשמה עלייה בהיקף הפעילות בפרויקט תשתית ארצי וכן עלייה בהיקפים של פרויקטים בתחום הביטחון.
אמנת רשמה ירידה גם בגזרת הרווח הגולמי, אשר ירד במחצית הראשונה ב-5.9% והסתכם  ב-11.1 מיליון שקל לעומת כ-11.8 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2023. גם הפעם בחברה אמרו שהירידה ברווחיות הגולמית נבעה בעיקר בשל הירידה בהכנסות בתחום הייעוץ.
הרווח התפעולי של אמנת בחציון הראשון של השנה עלה והוא נעמד ב-8.4 מיליון שקל לעומת 3.6 מיליון שקל ב-2023. השיפור ברווח התפעולי נבע בין היתר כתוצאה מקיטון של כ-7% בהוצאות ההנהלה והכלליות, לצד הכנסה חד פעמית של 4.8 מיליון שקל, כתוצאה ממכירת נכסי הנדל"ן בתל אביב.
הרווח הנקי של מחצית הראשונה של 2024, הסתכם ב-8 מיליון שקל לעומת רווח של 3.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, עליה של 148%. הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות של החברה עלה בכ-131% והסתכם בכ-7.9 מיליון שקל בהשוואה לנתון שהושג ב-2023 שעמד על 3.4 מיליון שקל.
שמואל אלפסי מנכ"ל הקבוצה, התייחס לנתוני הדו"ח ומסר כי: "הצלחנו לשמור על ביצועים טובים תודות לניהול נכון של המשאבים והשתלבות בפרויקטים בתעשיות הביטחוניות, למרות מצב המלחמה המתמשך המוסיף אתגרים לפעילות הקבוצה. בנוסף חוסנה הכלכלי של קבוצת אמנת יאפשר לבחון את ההזדמנויות שאנו רואים בתקופה הנוכחית לרכישת חברות בתחומים סינרגטיים לפעילות הקבוצה, מתוך מטרה לקדם את צמיחתה של החברה בטווח הארוך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה