השוק

נחשף: מתוך תקציב של 1.149 מיליארד שקל, כמה הוקצה לחינוך?

התקציב שעומד על סך: 1.149 מיליארד ש"ח, מציג עליה חדה ביחס לאשתקד אז המספרים עמדו על 107 מיליון ש"ח. השנה עיריית כפר סבא שמה דגש מובהק על חינוך, עם הקצאה של 513 מיליון ש"ח, המהווים כ-45% מסך התקציב העירוני. סכום זה משקף גידול של 46 מיליון ש"ח לעומת השנה הקודמת
דוד זולדן | 
רפי סער כפר סבא (צילום עיריית כפר סבא)
מועצת העיר כפר סבא אישרה את תקציב 2024 עם דגש על חינוך וביטחון ונותר לקוות כי רשויות נוספות יאמצו את המודל של מועצת העיר כפר סבא שאישרה את תקציב העיר לשנת 2024 אבל לא שכחה מה חשוב יותר. התקציב השנה, העומד על 1.149 מיליארד ש"ח, משקף עלייה משמעותית בהשוואה לשנה שעברה. ראש עיריית כפר סבא רפי סער: "נמשיך לעשות ולפעול למען רווחת תושבינו, קידום העיר ומיצובה בצמרת הערים בישראל".
תקציב עיריית כפר סבא לשנת 2024 שם דגש חזק על חינוך, עם הקצאה של 513 מיליון ש"ח, המהווים כ-45% מסך התקציב העירוני. סכום זה משקף גידול של 46 מיליון ש"ח לעומת השנה הקודמת, ומעיד על מחויבותה של העיר לשיפור מתקני החינוך והתוכניות החינוכיות. הכספים ישמשו למגוון יוזמות פדגוגיות, הבטחת ביטחונם של מוסדות החינוך ושדרוג מבני בתי ספר קיימים. בנוסף, ישנה התמקדות בפיתוח מתחמי חינוך חדשים, כמו בניין קבע למתחם החינוך הדמוקרטי. התקציב המוגדל נועד גם לתמוך בקהילה באמצעות תוכניות נוער ופרויקטים של דיור בר השגה. בסך הכל, השקעות אלו מדגישות את מחויבותה של כפר סבא להענקת חינוך איכותי וטיפוח סביבה תומכת לתלמידים ותושבים כאחד.
תקציב זה משקף את תגובת העיר למצב החירום הלאומי המתמשך ולאתגרים שמביאה עמה המציאות הביטחונית. החינוך ממשיך להיות בראש סדר העדיפויות, עם הקצאה של 513 מיליון ש"ח, המהווים כ-45% מסך התקציב. גם תקציב הביטחון זכה לתוספת משמעותית לחיזוק אמצעי הביטחון. משאבים נוספים מופנים לשיפור הניקיון העירוני, התברואה ושירותי הרווחה, בעוד תקציב האירועים העירוניים קוצץ באופן ניכר. הקצאה אסטרטגית זו נועדה לאזן בין צרכי ביטחון מיידים לבין יעדי פיתוח ארוכי טווח, תוך הבטחת חוסנה של העיר והמשך שגשוגה על אף הקשיים.
ראש העיר, רפי סער: "השנה האחרונה הייתה ועודנה שנה מורכבת ומאתגרת במיוחד עבור מדינת ישראל. אירועי ה-7 באוקטובר והמצב הביטחוני הציבו אתגרים משמעותיים בפני המשק והרשויות המקומיות. הצלחנו להתגבר על מכשולים רבים ואתגרים, וזאת בזכות ניהול אפקטיבי וחשיבה יצירתית, ששמרו על המשך התפתחותה של העיר, חיזוק הביטחון ומתן שירות מיטבי לתושבינו. היעד המרכזי שהצבתי לעצמי ולצוות העירייה לאורך השנים הוא שיפור וייעול השירותים הניתנים לתושבים, תוך שמירה על איזון תקציבי ועמידות פיננסית של העירייה, כולל בעיתות חירום ומשבר, הובלה של חינוך מצוין לילדינו, חיזוק החוסן הקהילתי והאישי של כל תושבת ותושב – וכך נמשיך לעשות ולפעול למען רווחת תושבינו, קידום העיר ומיצובה בצמרת הערים בישראל. אני מודה לצוותים המקצועיים על עבודתם בהכנת התקציב ומתן שירות מצוין לתושבינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה