השוק

צרפתי צבי ובניו עם תוצאות חזקות: הרווח הנקי צמח בחציון ב-68%

חברת צרפתי צבי ובניו, אשר פועלת בשוק הנדל"ן ועוסקת בייזום ובניית פרויקטים ברחבי הארץ, פרסמה את תוצאותיה למחצית הראשונה והרבעון השני של השנה. הרווח הנקי צמח ב-68% מתחילת השנה והכנסות החברה עלו ב-82%
מערכת ice | 
משה צרפתי (צילום אילן בשור, shutterstock)
חברת צבי צרפתי ובניו, אשר עוסקת בייזום ובניית פרויקטים נדל"ן, מדווחת היום (שלישי), על תוצאות חזקות גם ברבעון השני לשנת 2024 בהם ניכרת צמיחה בכל הפרמטרים התפעוליים ואף עלייה ברווחיות.
החברה רשמה עלייה של 82% בהכנסות במהלך הרבעון השני של שנת 2024 ממכירת נכסים, ביצוע עבודות ודמי שכירות, אשר הסתכמו ב-130.1 מיליון שקל לעומת 71.5 מיליון שקל ברבעון השני ב-2023.
הרווח הגולמי ברבעון השני של השנה, הגיע לסכום של 40.3 מיליון שקל והציג עלייה של 87.5% ביחס לנתוני הדו"ח בשנה שעברה שעמדו על 21.5 מיליון שקל. הרווח הנקי ברבעון השני של שנת 2024 הסתכם בכ-15.1 מיליון שקל, עלייה של 94% בהשוואה לנתוני התקופה המקבילה אשתקד שעמדו על 7.8 מיליון שקל.
במהלך המחצית הראשונה של השנה, חלה התאוששות בביקושים ובמכירת הנכסים כאשר נמכרו במהלכה 62 יח"ד - יותר מכפול ממספר היח"ד שהחברה מכרה בכל שנת 2023. בנוסף, החברה מכרה החברה לאורך המחצית הראשונה של 2024 כ-2,403 מ"ר משרדים וכ-559 מ"ר מסחר.
משה צרפתי, מנכ״ל משותף בחברה, התייחס לנתוני הדו"ח וציין: "החברה מצויה בתנופת פעילות וצמיחה מואצת עם הכנסות שיא, עם קצב מכירת דירות גבוה משמעותית בחציון הראשון של שנת 2024 לעומת התקופה המקבילה ורווחיות שבולטת, על אף סביבת הריבית הנוכחית ומלחמת ״חרבות ברזל״. החברה ממשיכה לשמור על איתנות פיננסית ומחזיקה בצבר פרויקטים משמעותי ואיכותי".
צרפתי, המשיך בדבריו והתמקד בהישגי המכירות של הפרויקט של החברה: "במהלך החציון הראשון של שנת 2024 אוכלס פרויקט משמעותי שלנו בבאר יעקב הכולל 190 יח"ד, ואנו מתקדמים עם פרויקטים מרכזיים נוספים, כשלראשונה אנו מתעתדים לפעול בעיר ירושלים במסגרת זכייה במכרז בפרויקט מסוג פינוי בינוי הכולל 165-180 יח"ד, חלף 54 יח"ד קיימות".
לבסוף, צרפתי סיכם את דבריו ואמר: "בשנים הקרובות אנו רואים בתחום ההתחדשות העירונית כאחד ממנועי הצמיחה של החברה, ולכן אנו משקיעים  מאמצים רבים לבנית צבר פרויקטים מרשים גם במרכז הארץ וגם בפריפריה. השנה חילקנו דיבידנד בהיקף של כ- 28 מיליון שקל, ואנו מצפים להמשיך ולהשיא ערך עבור בעליה מניות של החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה