השוק

דירוג עשירי ישראל: אדלסון בירידה חדה, המיליארדרים מפסידים בגדול

דירוג עשירי העולם של מגזין "פורבס" מביא איתו לא מעט הפתעות בצמרת עשירי ישראל: מרים אדלסון ממשיכה לרדת והפסידה 76 מיליון דולר, כמו גם עידן ואייל עופר שרשמו הפסדים של עשרות מיליוני דולרים. רומן אברמוביץ' נותר יציב, ומי היחידים שבכל זאת הצליחו להרוויח השבוע?
מערכת ice |  3
עשירי ישראל (צילום פלאש90/ יונתן זינדל , ויקיפדיה, רמי זרנגר; יחצ)
דירוג עשירי העולם של מגזין "פורבס" פורסם כמדי שבוע, בו גם רשימת האנשים העשירים ביותר בישראל. מרים אדלסון נותרה במקום הראשון כמובן, זאת למרות שרשמה השבוע הפסדים של 76 מיליון דולר, שממשיכים את השבועות האחרונים בהם היא לא מצליחה לעלות בחזרה, כאשר הונה האישי מוערך כעת ב-28.4 מיליארד דולר, כשהיא יורדת כבר למקום ה-63 בעולם.
באופן כללי, היה זה שבוע לא טוב למיליארדרים הגדולים בישראל. גם אייל עופר, האיש השני העשיר ביותר בישראל, רשם הפסדים בדמות 10 מיליון דולר, כאשר הונו האישי עומד כעת על 25.2 מיליארד דולר, כשהוא במקום ה-79 בעולם.
גם אחיו של אייל, עידן עופר, רשם שבוע חלש עם הפסדים של 21 מיליון דולר, כאשר הונו האישי עומד כעת על 17.1 מיליארד דולר והוא במקום ה-108 בעולם. מי שנותר מאוזן בכספו הוא המיליארדר היהודי רוסי רומן אברמוביץ', שלא הפסיד או הרוויח השבוע, והונו נותר על 9.9 מיליארד דולר, כשהוא במקום ה-239 בעולם.
למעשה, המיליארדרים היחידים בישראל שרשמו השבוע הכנסות ולא הפסידו הם האחים דימיטרי ואיגור בוכמן, שהרוויחו סכום של 3 מיליון דולר, מה שהעלה את הונם האישי במעט, שעומד כעת על 9.1 מיליארד דולר, כשהם ממוקמים במקום ה-282 בעולם.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    האם כל הכנרת מלאה בשטרות של $ 100 זה מספיק?
    ציון מסור 08/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנרת מלאה בשטרות של 200$ זה מספיק כדי להיות בראש
    סגור
  • 2.
    דירוג עשירי ישראל
    קרדאי 08/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא צריך לרחם עליהם לנו בקושי יש שכר דירה לשלם ולהם יש הכל הרכב שלהם עולה יותר מהדירות של האנשים והם חיים כמו מלכים ואנחנו מפחדים לקנות בסופר אז באמת לא צריך לדאוג
    סגור
  • 1.
    ההפסדים הם גרושים...לא צריך לדאוג להם?? (ל"ת)
    אביקול 08/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור