השוק

הסטארט-אפ הישראלי באכזבה קשה: המיזוג בוטל, המנייה קורסת

פוםוום הישראלית חלמה על מיזוג עם חברת הספאק של השר לשעבר יזהר שי ושותפו זיו אלול שיביא אותה לוול סטריט. אלא שהמיזוג כבר לא ייצא לפועל, ומניית החברה ירדה ב-35%
מערכת ice | 
ירידות בבורסה בתל אביב (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
חברת פוםוום (Pomvom) הישראלית, הידועה כמפתחת ומספקת פתרונות צילום דיגיטלי מבוססי בינה מלאכותית לשוק הגלובלי של פארקי השעשועים ואירועים חווייתיים מרובי משתתפים, כבר החלה בהליכי מיזוג לספאק בוול סטריט, אלא שהיום (חמישי) נודע שהמהלך לא ייצא לפועל, ומניית החברה קרסה בבורסה בת"א ב-35%.
חברת הספאק Israel Acquisition Corp גם היא ישראלית בבעלות השר לשעבר יזהר שי ושותפו זיו אלול, החליטה ברגע האחרון על ביטול המיזוג, שהיה מתוכנן לפי שווי חברה של 125 מיליון דולר, גבוה בהרבה מהשווי בו נסחרה באוקטובר האחרון.
היום דיווחה פוםוום לבורסה כי נחתם הסכם לביטול הדדי של הסכם המיזוג עם חברת Israel Acquisitions Corp הנסחרת בנסדאק, וזאת "בשל השינוי בתנאי השוק הגלובלי". עבור פוםוום מדובר במכה קשה מאחר והמיזוג היה אמור להכניס אותה למסחר בוול סטריט.
Pomvom מספקת את שירותיה ברבים מפארקי השעשועים והאטרקציות הגדולים בעולם, כולל לאתרים בבעלות הקבוצות הגדולות בתעשייה, Six Flags, Warner Bros. ו-Merlin Entertainment. לפי דיווח בתחילת השנה, הסכמים אסטרטגיים ארוכי טווח עם Warner Bros. ו- Six Flags, בהם התקשרה Pomvom בשנת 2023, צפויים להגדיל את מספר האתרים בהם היא פועלת, מ-38 אתרים כיום, ל-47 אתרים עד סוף שנת 2024.
תגיות פוםוום
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה