השוק

הכנסות של 670 מיליון שקל וזינוק ברווח הנקי: חילן חוגגת רבעון מוצלח

קבוצת חילן, הפועל בתחום ה-IT, מפרסמת את תוצאותיה ברבעון השני ובמחצית הראשונה של השנה. בנתוני הדו"ח, חילן מציגה עלייה מרשימה ברווחים ובהכנסות. יו"ר הקבוצה אבי באום: "אנו מסכמים את התקופה עם המשך צמיחה אורגנית בכל מגזרי הפעילות של הקבוצה"
מערכת ice | 
אבי באום יו"ר חילן (צילום באדיבות חילן, ויקיפדיה, freepik)
קבוצת חילן, הפועלת בתחום טכנולוגיית המידע (IT), דיווחה הבוקר (שני), על תוצאותיה ברבעון השני והמחצית הראשונה של השנה. מנתוני הדו"ח עולה שלמרות המצב הביטחוני וחוסר היציבות הכללית במשק, מגמת הצמיחה של הקבוצה נמשכת.
הכנסות החברה במהלך הרבעון השני של השנה, הגיעו לסכום של 670.2 מיליון שקל לעומת עלייה של 5.3% לעומת הנתון של השנה שעברה עמד על 636.4 מיליון שקל. החברה מסבירה שהגידול נבע מגידול אורגני שחל בפעילות העסקית שלה.
הרווח התפעולי ברבעון השני הסתכם בכ-79.1 מיליון שקל כ-68.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, צמיחה של כ-15.9%. על פי נתוני הדו"ח עולה שהגידול ברווח התפעולי נובע מצמיחה אורגנית בפעילות ומקבלת שיפוי רטרואקטיבי מביטוח לאומי בגין הפקדות פנסיוניות למשרתי מילואים. כמו כן, במהלך המחצית הראשונה של 2024, הרווח התפעולי עלה ב-16.5% והגיע לסכום של 157 מיליון שקל לעומת רווח תפעולי של כ-134.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח התפעולי תזרימי ברבעון השני הסתכם בכ-107.0 מיליון שקל, לעומת כ-95.5 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2023, מה שמעיד על צמיחה של כ-12.0%. במהלך המחצית הראשונה של השנה, הרווח תפעולי תזרימי הגיע לסכום של 211.8 מיליון שקל, עלייה של 12.9% לעומת הנתון של התקופה המקבילה שעמד על 187.5 מיליון שקל.
הרווח הנקי ברבעון השני עלה ב-15.8% והסתכם בכ-59 מיליון שקל לעומת כ-50.9 מיליון שקל ברבעון המקביל. במחצית הראשונה לשנת 2024, הרווח הנקי הגיע ל-117מיליון שקל, לעומת כ-101.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, צמיחה של כ-15.1%.
אבי באום, יו"ר קבוצת חילן, התייחס לנתוני הדו"ח ואמר: "אנו מסכמים את המחצית הראשונה של שנת 2024 עם המשך צמיחה אורגנית בכל מגזרי הפעילות של הקבוצה. במהלך הרבעון השני של השנה השלמנו את רכישת חברת CBS אשר מוזגה לפעילות השכר שלנו בארה"ב וזאת כחלק מאסטרטגיית הרחבת הפעילות העסקית שלנו בתחום השכר בארה"ב.
באום, המשיך בדבריו ואמר: "בתקופת הדוח חווינו ביקושים משמעותיים לשירותים ופתרונות בעולמות התשתיות כמו גם בתחום הענן ואבטחת המידע. ביקושים אלו קיבלו ביטוי בתוצאות העסקיות של החברה לתקופה. אנו ממשיכים בפיתוח האורגני של הפעילות לצד חיפוש הזדמנויות עסקיות מתאימות בישראל ובחו"ל להרחבת הפעילות העסקית של הקבוצה במגוון שירותים ופתרונות".
באום, ציין כי: "בשלב זה איננו רואים השפעה מהותית של המלחמה על מצבה הכספי או העסקי של הקבוצה. יחד עם זאת, אנו ממשיכים לעקוב בזהירות אחר ההתפתחויות וסבורים שהתמשכות המלחמה והתרחבותה לחזיתות נוספות עלולה להשפיע לרעה  על הפעילות הכלכלית במשק הישראלי ועל לקוחות החברה בפרט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה