השוק

חוזרים למו"מ: yes החזירה את ערוצי one לשידור

חברת הטלוויזיה הרב-ערוצית yes החזירה את ערוצי הספורט של one לשידור והצדדים חוזרים למו"מ, זאת אחרי שבסוף השבוע הורידה yes את השידורים של one מהפלטפורמה שלה
ניצן כהן |  2
אילן סיגל מנכ"ל פלאפון ו-yes (צילום Magma Images, רמי זרנגר, פלאש 90/ שריה דיאמנט)
חברת הטלוויזיה yes החזירה את שידורי הספורט של one לשידור. נציין כי בסוף השבוע הורידה חברת הטלוויזיה הרב-ערוצית yes את שידורי הספורט של one לאחר שחברת שידורי הספורט מבית 'ידיעות אחרונות' לא הסכימה להתגמש בתנאים המסחריים בעולם של תחרות עזה בעולמות הטלוויזיה.
באופן עקרוני שידורי הספורט נחשבים ליקרים במיוחד. בישראל יש כיום 3 ספקיות של שידורי ספורט, צ'רלטון שמפעילה את ערוצי ספורט 1, RGE שמפעילה את ערוצי הספורט המסורתיים וידיעות אחרונות שמחזיק בבעלות על אתר הספור one שבתורו מחזיק בערוצי הנושאים את שמו.
נזכיר כי התחרות כרגע בעולמות הטלוויזיה הרב-ערוצית היא על צמצום עלויות רכש התוכן מאחר וכמעט כל בית אב בישראל מחזיק במספר מנויים שכוללים את המפעילים הזרים כמו נטפליקס ודיסני פלוס וכן הלאה ולכן בסופו של יום הרגישות למחירים הופכת להיות גדולה מאוד.
השחקנים בענף מבינים שהם לא יכולים לגלגל לנצח את העלויות על הלקוח הסופי שעלול בסופו של יום לברוח מהם ולכן הם פועלים לצמצום עלויות רכש התוכן. כאן נכנסת yes למשחק הזה בכל עוצמתה שכן, yes מפיקה תוכן בעלויות לא מבוטלות שהם גם הבידול שלה משאר השחקנים (גם הוט מפיקה עצמאית תוכן ולכן גם היא חלק מהמשחק של צמצום עלויות הרכש).
אז כשאלה הם פני הדברים הרי שצמצום עלויות רכש תוכן הספורט היא פעולה מתבקשת והשאלה הגדולה עד כמה יצליחו מפיצי השידורים לשמור על מבנה עלויות רכש תוכן סבירות כדי שלא להעלות את המחירים בסופו של יום ללקוח הסופי ובמקביל לשמור על שיעורי רווחיות סבירים.
מ- yes נמסר: "הצדדים חזרו לשולחן המשא ומתן ושידורי one חזרו בינתיים לסדרם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא חזרו (ל"ת)
    ברוך 08/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    יס
    נורד 08/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עברנו לפריי טיוי מחיר קבוע ללא הפתעות
    סגור