השוק

תמורת כ-3.1 מיליארד שקל: אלקטרה זוכה בפרויקט מטורף

קבוצת אלקטרה בע"מ, מעדכנת כי אלקטרה ארה"ב, באמצעות שתי חברות בנות שלה –  Hellman Electric ו-F.W.Sims, נבחרו להוביל את התכנון והביצוע של העבודות האלקטרו-מכאניות בפרויקט הענק של הקמת בית הכלא החדש בניו יורק. חלקן של החברות צפוי לעמוד על כ-3.1 מיליארד שקל
מערכת ice |  1
הדמיית הכלא בקווינס (צילום STV Incorporated)
קבוצת אלקטרה בע"מ, בניהולו של איתמר דויטשר, ממשיכה להרחיב את פעילותה בארה"ב. החברה מעדכנת היום (ראשון) כי אלקטרה ארה"ב, באמצעות שתי חברות בנות שלה –  Hellman Electric ו-F.W.Sims, נבחרו להוביל את התכנון והביצוע של העבודות האלקטרו-מכאניות בפרויקט הענק של הקמת בית הכלא החדש ברובע קווינס בעיר ניו-יורק, ארה"ב. חלקן של החברות מקבוצת אלקטרה בעבודות צפוי לעמוד על כ-3.1 מיליארד שקל (כ-829 מיליון דולר). 
שתי החברות נבחרו לשמש כקבלניות משנה על ידי קבוצת Leon D. DeMatteis Construction, שחתמה על הסכם להקמת בית הכלא עם עיריית ניו יורק, וזאת בהשקעה כוללת של כ-15 מיליארד שקל (כ-4 מיליארד דולר). 
במסגרת הפרויקט, חברת Hellman תוביל את כלל עבודות החשמל בפרויקט וחברת F.W.Sims  תוביל את מירב העבודות המכאניות של הפרויקט, הנחשב לאחד מהפרויקטים האלקטרו-מכאניים הגדולים בארה"ב. שלב התכנון של הפרויקט יחל מיידית, והביצוע צפוי להימשך עד אוגוסט 2030.
הפרויקט משתלב באסטרטגיה העסקית של אלקטרה בע"מ להרחבת פעילותה הבינלאומית ובכלל זאת השתתפות בפרויקטי ענק בארה"ב, שיביאו לידי ביטוי את מירב יכולותיהן המקצועיות והביצועיות של חברות הקבוצה בארה"ב ובהתבסס על עוצמתה של קבוצת אלקטרה ברחבי העולם. 
איתמר דויטשר, מנכ"ל קבוצת אלקטרה: "הבחירה באלקטרה ארה"ב לתכנון-ביצוע של העבודות האלקטרו-מכאניות בפרויקט בית כלא החדש ברובע קווינס, בהיקף משמעותי של מעל ל-3 מיליארד שקל, מבססת את מיצובה של החברה כשחקנית מובילה בתחום האלקטרו-מכאני בארה"ב בכלל ובניו-יורק בפרט".
"זכייה זו, בפרויקט הנחשב לאחד הגדולים בתחום האלקטרו-מכאני בארה"ב, מצטרפת לשתי זכיות משמעותיות בארה"ב עליהן דיווחנו מתחילת השנה: הקמת מערך התאורה בטרמינל החדש המוקם בשדה התעופה JFK בפרויקט שהיקפו כ-100 מיליון דולר, וביצוע העבודות המכאניות בפרויקט להקמת אצטדיון הפוטבול החדש של קבוצת 'באפלו בילס', בעיר באפלו שבמדינת ניו יורק. מדובר בקפיצת מדרגה משמעותית בפעילות אלקטרה בארה"ב וזאת בהתאם לאסטרטגיה שלנו להרחבת הפעילות של אלקטרה בע"מ בארה"ב וברחבי העולם".
איתמר דויטשר (צילום: טל גבעוני)
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כנראב שגם אנחנו צריכים אחד כזה (ל"ת)
    דני 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור