השוק

תנובה חוששת? זה המותג החדש שמאיים לשבור את שוק המזון בישראל

אגודת גרנות הישראלית תקים מפעל לייצור נקניקיות ונקניקים באשקלון בעלות של 30 מיליון שקל, ותפתח בתחרות ישירה עם תנובה, ששולטת ב-50% מהשוק בישראל. בנוסף, מתכננת גרנות להחזיר את מותג הנקניקיות האהוב "מיס לוסי"
מערכת ice |  1
תנובה (צילום פלאש 90/ יוסי זליגר)
אגודת גרנות הישראלית, אשר מאגדת בתוכה 42 קיבוצים בישראל ופועלת בתחום התעשייה והחקלאות, יוצאת בצעד משמעותי במיוחד לשוק המזון בישראל ומקימה מפעל לייצור נקניקים ונקניקיות חדש באשקלון, שיהווה למעשה תחרות חדשה וישירה לתנובה, ששולטת על נתח של 50% משוק הנקניקים והנקניקיות בארץ.
על פי מהפרסום הבוקר (ראשון) ב-YNET, גרנות תקים את המפעל החדש בעלות כוללת של כ-30 מיליון שקל. בנוסף על כך, גרנות, שהייתה שותפה בעבר במפעל "הוד לבן" שנודע בזכות מותג הנקניקיות המיתולוגי "מיס לוסי", שוקלת להחזיר את הנקניקייה הפופולרית לחיים בהתגלגלותה החדשה.
כידוע, גרנות מחזיקה למעשה ב-7% ממניות תנובה, ועד לפני שלוש שנים אף  הייתה שותפה ב-50% עם תנובה בא.ת, אך השותפות פורקה בסופו של דבר. גרנות היא בעלת את, שהינה הקבוצה הגדולה ביותר בישראל בתחום העופות.
בנוסף על כך, מחזיקה גרנות במכון התערובת "אמבר", שמספק תערובת ללולים. קבוצת גרנות היא אחת מחברות המזון החשובות והגדולות ביותר בישראל. שוק הנקניקיות והנקניקים בישראל נחשב לפופולרי והוא מוערך בשווי של 150 מיליון שקל. 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הוציאו אותי נקניקיה (ל"ת)
    לוסי 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור