השוק

ענקית הקמעונאות הישראלית בחובות של 18 מיליון שקל: תפשוט רגל?

מפעילת אתר הקמעונאות אונליין הוותיק 'אולסייל', חברת אולסייל.קום, הגישה לאחרונה בקשה דחופה לעיכוב הליכים ולכינוס אסיפות נושים, זאת לצורך אישור הסדר החוב, שעומד על 18 מיליון שקל. כעת, בית המשפט אישר את הבקשה, אך הוציא צו לפתיחת הליכים בעניינה של החברה במתווה של שיקום, כמו גם צו לעיכוב הליכים אישיים בעניינו של בעל השליטה, יאיר שמש
מערכת ice | 
כלכלה (צילום shutterstock)
מפעילת אתר הקמעונאות אונליין הוותיק 'אולסייל', חברת אולסייל.קום, הגישה לאחרונה לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה דחופה לעיכוב הליכים ולכינוס אסיפות נושים, זאת לצורך אישור הסדר החוב, שעומד על 18 מיליון שקל.
אתמול (רביעי) דווח ב-YNET כי בית המשפט המחוזי בתל אביב אכן מינה נאמן לחברה - עו"ד גיא גיסין. אלא שכלל לא בטוח שהחברה תלך לפשיטת רגל, שכן בית המשפט הוציא צו לפתיחת הליכים בעניינה של החברה במתווה של שיקום. בנוסף על כך, דווח כי ניתן צו לעיכוב הליכים אישיים בעניינו של בעל השליטה, יאיר שמש.
בבקשה המקורית של החברה, לפני שבית המשפט הוציא צו לפתיחת הליכים בעניינה של החברה במתווה של שיקום, נכתב: "עניינה של בקשה זו הוא במתן סעד לחברה הפועלת מזה למעלה מ-25 שנה והייתה מבין החלוצות בתחום האי קומרס בישראל".
"להערכתה של החברה, רק באמצעות מתן הסעד המשפטי תוכל החברה לגבש הסדר חוב ולהימנע מפתיחת הליכים על כול השלכותיו. הסדר החוב המוצע, ככל שיאושר, יאפשר לחברת אולסייל.קום לצמצם את נזקיה ככל שניתן ולמקסם את פירעון חובותיה לנושיה".
עוד נכתב כי "במסגרת ההסכם, שכבר קיבל את אישור רשות התחרות וככל שיאושר במסגרת הליך זה ניתן יהיה להוציאו לפועל באופן מיידי, הרוכשת תרכוש את פעילות החברה, ובתמורה תשלם לחברה סך של 3% ממחזור המכירות החודשי שלה ולא פחות מסך של 750 אלף שקל בשנה..חלופה זאת של אישור הסדר חוב חלף פתיחת הליכים, היא האפשרות הטובה ביותר בעבור נושי החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה