השוק

דיסקונט סיים את הרבעון עם רווח של מיליארד שקל

בנק דיסקונט סיים את הרבעון השני עם רווח של מיליארד שקל; הרווח משקף תשואה על ההון של כ-14.1%; הבנק יחלק דיווידנד של 313 מיליון שקל; דיסקונט השלים בימים האחרונים מכירה של 15% מדיסקונט ניו יורק
ניצן כהן | 
אבי לוי מנכל דיסקונט (צילום Magma Images, ישראל הדרי)
בנק דיסקונט סיים את הרבעון עם רווח של מיליארד שקל, בסך הכל נתון יציב לעומת הרווחים ברבעון הראשון של השנה אולם מדובר על ירידה ביחס לרבעון המקביל כשאז הסתכמו הרווחים ב-1.2 מיליארד שקל. 
התשואה להון ברבעון השני של השנה הגיעה לשיעור של 14.1% לעומת 14.6% ברבעון הראשון של השנה, ולעומת 18.0% ברבעון המקביל אשתקד. התשואה להון מפעילות בנקאית בישראל - גידול בשיעור התשואה להון מפעילות בנקאית בישראל שעמדה במחצית הראשונה של השנה על 17.6% לעומת 17.1% ברבעון הראשון של השנה. 
יחס היעילות ברבעון השני של השנה עמד על 51.3% לעומת 52.8% ברבעון הראשון של השנה, ולעומת 47.5% ברבעון המקביל אשתקד. דירקטוריון הבנק אישר חלוקת דיווידנד בשיעור של 30% מרווחי הרבעון השני של שנת 2024, בסך של 313 מיליון שקל. 
יחס הון עצמי רובד 1 ירד מעט והגיע לשיעור של 10.67% לעומת 10.71% בסוף השנה.  יחס כיסוי הנזילות - ברבעון השני של השנה עמד על 132.6% לעומת 141.9% ברבעון הראשון של השנה, ולעומת 134.5% ברבעון המקביל אשתקד. 
אבי לוי, מנכ"ל דיסקונט אמר עם פרסום הדוחות כי "התוצאות משקפות את איתנותה וחוסנה הפיננסי של הקבוצה, עם שיפור בנתוני המאזן וצמיחה בפעילות הליבה, בהתאם לתוכנית האסטרטגית. לאחרונה הובלנו מהלכים מבניים בקבוצה בהם צירוף משקיע לפעילות הבנקאית בניו יורק ורכישת מלוא הבעלות בפייבוקס.
"אני בטוח כי צעדים אלו יוסיפו להשבחת הקבוצה וישיאו ערך ללקוחותינו. בתוך כך, אנו פועלים לעדכון והתאמת התוכנית האסטרטגית אותה נתחיל לממש בשנה הקרובה, תוך מתן מענה להזדמנויות ואתגרי העתיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה