השוק

דרמה בבנק לאומי: טיל פגע ישירות בסניף הפופולרי | צפו בנזק הכבד

במטח הכבד לעבר קריית שמונה, טיל ששוגר ע"י חיזבאללה מלבנון פגע ישירות בסניף של בנק לאומי בעיר, שבמזל היה ריק מאדם. נזק כבד נגרם למקום. צפו בתיעוד
מערכת ice |  5
בנק לאומי (צילום Magma Images)
העיר המטווחת ביותר מאז תחילת מלחמת "חרבות ברזל" היא ללא ספק קריית שמונה, שסופגת פגיעות ישירות יום אחרי יום עם מטחים כבדים מאוד שנורים לעברה מלבנון על ידי ארגון הטרור חיזבאללה.
גם היום (רביעי) המטחים הכבדים לעבר קריית שמונה, הגליל והגולן נמשכו, אחרי שבמטח כבד של כ-25 טילים שנורו על העיר הצפונית, טיל פגע ישירות בסניף הפופולרי של בנק לאומי בעיר, וגרם לנזק כבד במקום. במזל, לא היו אנשים בסניף ובכך נמנע אסון גדול.
כידוע, תושבי העיר קריית שמונה מפנים מאז תחילת חודש אוקטובר, אך עדיין ישנם כמה מאות רבות של תושבים שנותרו להתגורר בעיר. אותו סניף של בנק לאומי שנפגע על ידי הטיל, לא עובד ונותר סגור בימים אלו, בהיעדר לקוחות.
ברשתות החברתיות עלו תיעודים מהשטח, בו נראה הנזק הכבד שנגרם למקום אחרי שהטיל שירה חיזאללה משטח לבנון פגע כאמור ישירות בסניף של בנק לאומי בעיר. צפו בתיעודים שעלו לרשת החברתית טוויטר: 
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    עכשיו לא יהיה כסף לבנק לפרסם בערוץ 14
    חיים 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המבין יבין והמשכיל ידום
    סגור
  • 4.
    הקארמה נגד בנק לאומינ
    בנקאית 08/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בשיגור הבא הבנק יעלה באש
    סגור
  • 3.
    בשמי ובשם 90% מאזרחי ישראל אנחנו מודים לחיזבאללה !
    א.ב 08/2024/15
    הגב לתגובה זו
    4 3
    רק בבקשה בפעם הבאה לא טל אחד על בנק לאומי אלא 100 אם אפשר. כדי שלא ישאר כלום מהסניף. ואם אפשר לשים על הכוונת כמה שיותר סניפים של הבנק הארור הזה שהבעלים שלו הפך את עצמו לאוייב העם. תבורכו על הטילים עליו. תשמידו אותו בכל הזדמנות שיש !! תודה !!!
    סגור
  • 2.
    בנק לאומי
    ת.ח. 08/2024/15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    זה סניף הבנק שלי. ובכל זאת עוברת לי מחשבה קטנה שאולי אולי מישהו למעלה בצמרת הבנק יתעורר ויעשה תשובה..... לכל טיל יש כתובת..בנק לאומי בגסות ואלימות מוביל את ההחרמה של צד שלם של אזרחים במדינה ..
    סגור
  • 1.
    בנק לאומי
    נאלי 08/2024/14
    הגב לתגובה זו
    6 1
    לו היה זה הנזק הכלכלי היחידי שקיומו של חיזבאללה השית עלינו... אתמול הורידו לנו את הדירוג בפידג'... כשהייתי רווק הייתי מוריד שוטים של פידג' בלי לחשוב על דירוג..עכשיו כשאני בעל והורה אוריד אותם בגלל השפעת הדירוג...
    סגור