השוק

הייפר גלובל חזקה בבינה מלאכותית: הרווח זינק ב-78%; תחלק דיבידנד

הייפר גלובל, העוסקת בפתרונות מחשוב לחברות טכנולוגיות המפתחות מוצרים, סוגרת רבעון שני של צמיחה בשני מגזרי הפעילות העיקריים. מנכ"ל החברה: "ממשיכים לראות הזדמנויות בתחום ה-AI ולהעמיק את שיתוף הפעולה ביננו לבין דל טכנולוגיות ואנבידיה"
מערכת ice |  1
שחף שרגר (צילום vecteezy, ענת קזולה)
חברת הייפר גלובל, מדווחת היום (רביעי) על תוצאותיה ברבעון השני של שנת 2024. במהלך הרבעון פעלה החברה בין היתר בתחום אספקת מערכות מיחשוב לתחום הבינה המלאכותית בישראל ובחו"ל.
הכנסות החברה ברבעון השני של 2024 עמדו על כ-61.1 מיליון דולר, עלייה של 5.8% לעומת הרבעון המקביל אשתקד (כ-57.7 מיליון דולר). הגידול נובע בעיקר מהתרחבות אורגנית בפעילות בישראל. ההכנסות במגזר ישראל צמחו ב-14.2% ל-42.5 מיליון דולר לעומת כ-37.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות במגזר פעילות חו"ל נותרו דומות, עם סך של כ-21 מיליון דולר.
הרווח הגולמי של החברה גדל ב-3.4% והסתכם בכ-10.3 מיליון דולר, לעומת כעשרה מיליון דולר ברבעון המקביל. העלייה נובעת מגידול בהכנסות, שקוזזה בחלקה על ידי תמהיל הכנסות עם שיעור רווחיות שונה. הוצאות מכירה, הנהלה וכלליות ירדו ל-5.2 מיליון דולר, לעומת 5.8 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח התפעולי ברבעון עלה ב-22.4% והסתכם בכ-5.1 מיליון דולר, בהשוואה ל-4.2 מיליון דולר ברבעון המקביל. הרווח התפעולי במגזר ישראל צמח ב-18.4% ל-3.7 מיליון דולר, בעוד שמגזר חו"ל רשם עלייה של 35% והסתכם בכ-1.4 מיליון דולר.
הוצאות המימון נטו ירדו ל-0.9 מיליון דולר, בהשוואה ל-1.5 מיליון דולר אשתקד, ירידה של 40% הודות לירידה בהוצאות הריבית ושינויים בהתאמות שווי התחייבויות. 
הרווח הנקי ברבעון גדל בכ-78.2% לכשלושה מיליון דולר, בהשוואה ל-1.6 מיליון דולר ברבעון המקביל.
החברה הודיעה על חלוקת דיבידנד בסך כ-900 אלף דולר. 
שחף שרגר, מנכ"ל הייפר גלובל: "המשכנו להציג ברבעון שיפור בכל המדדים החל מצמיחה אורגנית בפעילות והמשך בשליטה בהוצאות התפעוליות. אנו ממתינים להתאוששות המצופה בשווקים ובייחוד בתחום ייצור השבבים ומקווים לראות בקרוב סימנים של חזרה לצמיחה בקרב לקוחותינו מהתחום. במקביל, אנו ממשיכים לראות התגברות של ביקושים אצל לקוחותינו בענף הצבאי – ביטחוני ונמשיך לתור אחר הזדמנויות שונות בתחום ה- AI שם אנו מאמינים שהחברה נמצאת במקום בו תוכל לתת ערך ללקוחותיה לממש את הפתרונות החדשניים בתחום זה בעולם."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אבל המניה על הפנים !!!!!!!!!! (ל"ת)
    אני 08/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור