השוק

החברה הישראלית הגדולה בעולם ממשיכה לקרוס: תפטר עובדים נוספים?

סולאראדג' היתה עד לא מכבר החברה הישראלית בעלת שווי השוק הגבוה בעולם, אך איבדה למעלה מ-90% משוויה, פיטרה מאות עובדים וכעת פרסמה גם את דוחות הרבעון השני, שלא מצביעים על מגמה חיובית
מערכת ice |  1
סולאראדג מצטרפת לתכנית תמריצים
חברת האנרגיה המתחדשת סולאראדג' (SolarEdge) פרסמה השבוע את דוחותיה לרבעון השני של 2024, ומסתמן כי המגמה השלילית נמשכת והיא עדיין רחוקה מהתאוששות. הכנסות החברה הסתכמו בכ-265 מיליון דולר, ירידה של 73% מהרבעון המקביל אשתקד, עם צפי להכנסות של כ-260 עד 290 מיליון דולר ברבעון השלישי. מניית החברה ירדה ב-8% בעקבות הדוחות. החברה רשמה הפסד נקי של כ-130.8 מיליון דולר, בהשוואה לרווח נקי של 157.4 מיליון דולר אשתקד.
מנכ"ל החברה, צבי לנדו, הגיב דווקא באופטימיות: "אנו מעודדים מהתוצאות שלנו בשורה העליונה של הרבעון השני, עם צמיחה רציפה בהכנסות של 30% וצמיחה של 18% במכירת המוצרים הסולאריים שלנו. למרות שאנו מצפים שהמגמה תימשך ברבעון השלישי, אנו מאמינים שהמומנטום בעסקי הליבה שלנו והצעדים שאנו נוקטים כדי להגדיל נתח שוק ולהגיע לאפיקי צמיחה חדשים, יאפשרו לנו לחזור לרמות הכנסה גבוהות יותר לאחר שהמלאים העודפים יתפנו במחצית הראשונה של 2025".
 
כזכור, סולאראדג' שנחשבה עד לא מכבר לחברת הישראלית בעלת שווי השוק הגבוה בעולם, איבדה למעלה מ-90% משוויה והודיעה בחודש שעבר על סבב שני של פיטורים של 400 עובדים ברחבי העולם, מחציתם בישראל. קודם לכן, בתחילת השנה, פיטרה 900 עובדים נוספים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה זה לא טיפלתי ?
    הטיפלת יולא ירשת ? 08/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גלי פיטורים המוניים בקרוב...חכו לאחר החגים...
    סגור