השוק

נובה שוברת שיאים ומנפצת תחזיות: ההכנסות זינקו ל-157 מיליון דולר

חברת נובה הישראלית דיווחתה על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של 2024, מהן עולה כי רשמה  שיא הכנסות רבעוניות של 156.9 מיליון דולר, עלייה של 11% בהשוואה לרבעון קודם. בנוסף, רשמה החברה שיא בהזמנות, שיא בהכנסות ממדידות כימיות ועוד
מערכת ice | 
מסחר בבורסה (צילום shutterstock)
חברת נובה הישראלית (ת"א: נובה; נאסד"ק: NVMI) דיווחה היום (חמישי* על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני לשנת 2024, שהסתיים בתאריך ה-30.06.2024, בו היא רשמה שיא חדש בהכנסות רבעוניות.
עיקרי הדברים לרבעון השני של 2024: שיא הכנסות רבעוניות של 156.9 מיליון דולר, עלייה של 11% בהשוואה לרבעון קודם, מעל לטווח העליון של תחזית החברה, ועלייה של 28% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
רווח נקי על בסיס GAAP של 45.1 מיליון דולר, או 1.41 דולר למניה בדילול מלא, מעל לטווח העליון של תחזית החברה, עלייה של 23% בהשוואה לרבעון הקודם ועלייה של 48% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
רווח נקי על בסיס Non-GAAP של 52 מיליון דולר, או 1.61 דולר למניה בדילול מלא, מעל לטווח העליון של תחזית החברה, עלייה של 16% בהשוואה לרבעון קודם, ועלייה של 52% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

בנוסף על כך, רשמה חברת נובה שיא בהזמנות לתהליכי אריזה מתקדמים ופתרונות מדידת חומרים. שיא בהכנסות ממדידות כימיות, הנובע מביקוש בתחום הזיכרונות והמעבדים. 
"נובה הציגה רבעון חזק במיוחד, מעל לטווח העליון של התחזית בהכנסות וברווח, עם תוצאות שיא במספר מדדים אמר גבי ויסמן, נשיא ומנכ"ל נובה, שהוסיף: "הביצועים שלנו הונעו מביקוש רחב לכל המוצרים שלנו, ממספר רב של לקוחות ומפריסה גיאוגרפית מגוונת. הצלחנו למנף הזדמנויות רבות שנוצרו מהביקוש הגובר לפתרונותGate-All-Around  ולפתרונות אריזה מתקדמים, כמו גם מהביקוש החזק לשבבים מדורות מוקדמים יותר. כל זה גורם לנו להאמין ביכולתנו להציג השנה תוצאות עודפות על ביצועי השוק".
גבי ויסמן (צילום: בני גמזו)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה