השוק

ג'פריז שומר על המלצת ה'קניה' לבזק ומעדכן את מחיר היעד | כל הפרטים

אחרי דוחות בזק, בנק ההשקעות ג'פריז משמר את המלצת ה'קניה' למניה ומעדכן את מחיר היעד שלה; המלחמה משפיעה מאוד על התמחורים של המשקיעים הזרים
ניצן כהן | 
ניר דוד מנכ"ל בזק (צילום אלעד גוטמן, shutterstock)
בנק ההשקעות ג'פריז מגיב לדוחות בזק כשהוא מבצע התאמה של מחיר היעד של המניה למחיר יעד שלשיטתו, נכון יותר בהתחשב בנסיבות המקרו כלכליות כאן. אם כן, ג'פריז שומר על המלצת ה'קניה' למניה אולם מוריד את מחיר היעד שלה ל-5.9 שקל לעומת מחיר היעד הקודם שעמד על 6.9 שקל.
בנימוקי ההמלצה למעשה שומרים בג'פריז על התחזיות לטווחים הבינוני והארוך הן בעולמות פרישת הסיבים והן בעולמות החיבור/ גיוס לקוחות חדשים ושמירה על שיעורי רווחיות סבירים. יחד עם זאת בהתחשב בסיטואציה בישראלי הרי שהתחזיות לטווח הקצר מונמכות וזה טבעי למדי.
בזק היא אחת המניות החביבות על המשקיעים הזרים בעיקר בגלל היקפי הפעילות של החברה שמתכתבים עם הסיטואציה המקרו-כלכלית והן בגלל המחזורים הערים במניה, מחזורים שמאפשרים להם לפעול בסכומים סבירים מבלי להשפיע על מחיר המניה.
את הדוחות של בזק ניתן לראות מכמה נקודות מבט שונות וכאן המשקיעים חלוקים אם להסתכל על הרווחיות קצרת הטווח שמושפעת מסיטואציה מורכבת בישראל, או להסתכל על תהליכים ארוכים יותר שעומדים בתוכנית האסטרטגית שממנה נגזר מיר המניה/ יעד בסופו של יום. בג'פריז בחרו ללכת על תרחיש האמצע ומכאן הם משמרים את המלצת ה'קניה' ומעדכנים את מחיר היעד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה