השוק

כמה כסף יש בחשבון הבנק של מאמן נבחרת צרפת תיירי הנרי?

הונו של הנרי מוערך בכ-80 מיליון דולר ובמהלך הקריירה הפעילה שלו הפך לכדורגלן התשיעי הממוסחר ביותר בעולם וכיכב בקמפיינים של מותגים גדולים כמו ריבוק, רנו, פפסי, ג'ילט, Gatorade, EA Sports, קונאמי ועוד שהכניסו לכיסו סכום כסף נאה בהשוואה לשחקן במעמדו
דוד זולדן | 
תיירי הנרי (צילום shutterstock)
כוכב העבר בקאמבק החדש ויתר על חוזה מפנק כפרשן על מנת לזכות במדליית זהב עבור נבחרת צרפת כמאמן ולהכות בתודעה כמאמן בענף הכדורגל. האם המהלך הוא רווחי וכמה כסף הרוויח במהלך הקריירה וכמה נשאר לו בחשבון הבנק?
המאמן תיירי הנרי, אחד מהשחקנים הגדולים ביותר שידעה צרפת, מנסה להוסיף מדליה נוספת לארסנל התארים המרשים שלו.
הנרי, שכיכב בקבוצות כמו מונאקו, יובנטוס, ארסנל, ברצלונה ולבסוף גם בליגת ה-MLS בארצות הברית הרוויח במהלך קריירת המשחק שלו למעלה מ-30 מיליון יורו. עם סיום קריירת המשחק חזר הנרי למונאקו כמאמן וחתם על חוזה של 7 מיליון יורו לעונה, אולם הוא החזיק שם מעמד פחות מארבעה חדשים.
כדי להתמנות לתפקיד מאמן הנבחרת האולימפית של צרפת, הנרי ויתר על חוזה עתק כפרשן סקיי ספורטס שם הרוויח לפי הדיווחים 4 מיליון יורו בשנה. כוכב העבר רצה להקפיץ את קריירת האימון שלו, ועל הדרך לנסות לזכות במדליית זהב עבור מדינתו. יכול מאוד להיות שבעתיד זה גם ישתלם לו כלכלית.
הונו של הנרי מוערך בכ-80 מיליון דולר, כאשר בשיא הקריירה שלו היה הכדורגלן התשיעי בעל הערך המסחרי הגבוה ביותר בעולם. הוא היה הפנים של קמפיינים של מותגים גדולים כמו ריבוק, רנו, פפסי, ג'ילט, Gatorade, EA Sports, קונאמי ועוד.
מעבר לקריירה הספורטיבית המרשימה, הנרי הוא גם אחד הספורטאים התורמים ביותר. הוא תומך בארגוני צדקה כמו ספיישל אולימפיקס ומספק מימון לפרויקטים באמצעות קרן One4All. הוא היה שגריר של יוניסף ושל הקמפיין נגד גזענות ותרם חלק משכרו כעוזר מאמן נבחרת בלגיה לצדקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה