השוק

חופשה בבניין שהופצץ במלחמה: התוכנית המהפכנית שעולה מיליארד דולר

איש העסקים וחתנו של נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ, ג'ארד קושנר, ישקיע מיליארד דולר בתוכנית מהפכנית לזירות קרב ברחבי העולם, במטרה להפוך אותם לאתרי תיירות נחשקים
מערכת ice | 
מלון-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
איש העסקים היהודי אמריקאי שהינו החתן של המתמודד לנשיאות ארצות הברית והנשיא לשעבר דונלד טראמפ, ג'ארד קושנר, פעיל מאד בעולם העסקים, מאז עזב את הבית הלבן, בו שימש כיועץ בכיר לנשיא, בזמן כהונתו של טראמפ.
קרן אפיניטי פרטנרס של קושנר תצא במהלך משמעותי ותבצע השקעת ענק בגובה של מיליארד דולר, השקעה שתהפוך להיות הגדולה ביותר של הקרן, באתרים מופצצים וזירות קרב ממלחמות באירופה, במטרה להפוך אותם לאתרי נופש. כך על פי דיווח ב"כלכליסט".
על פי הדיווח, אתרי הנופש לאחר השיפוץ יהיו מיועדים לעשירים ובעלי הון, כאשר הדבר יהיה כרוך כאמור, בהשקעה ענקית. האתרים המדוברים הם זירות ממלחמות שונות שהתרחשו לאורך השנים באירופה, וחלקם אף נשארו נטושים במשך עשרות שנים.
כזכור, גם בישראל קושנר בוחש בעולם העסקים ובחודש פברואר השנה, קבוצת שלמה הודיעה כי השלימה את עסקת ההשקעה בכ-15% מהון המניות של חברת הרכב והאשראי של קבוצת שלמה, על-ידי קרן אפיניטי פרטנרס של קושנר. מטרת ההשקעה היא הרחבת עסקיה של חברת הרכב והאשראי של הקבוצה בישראל, במדינות במזרח התיכון ובצפון אפריקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה