השוק

הדולר חוזר לטפס: נסחר ברמה של 3.83 שקל; האירו והפאונד נחלשים

המתיחות הביטחונית מחזירה את הדולר להתחזק מול השקל וזאת לאחר רגיעה שנרשמה מאז אתמול בערב; כרגע הדולר מתייצב ברמות של ה-3.83 שקל כשבאופן מפתיע למדיי שאר המטבעות נסחרים ביציבות מול השקל
ניצן כהן | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ חסן ג'די)
המתיחות הביטחונית בישראל חוזרת לשחק משחק משמעותי במסחר במט"ח ולמעשה אתמול בצהריים נרשמה רגיעה במסחר במט"ח והדולר התייצב ברמה של 3.8 שקל אולם בשעה האחרונה חזר להתחזק והוא נסחר ברמה של 3.83 שקל. האירו והפאונד יורדים בשיעורים קלים ולמעשה ניתן להגיד כי הם נסחרים ללא שינוי.
נזכיר כי ניתוח כלכלי של המסחר במטבעות כרגע בישראל הוא כמעט בלתי אפשרי וכל תנועה של המטבעות הזרים מול השקל הם נגזרת של המצב הביטחוני ומכאן שככל שיש החרפה המצב הזה הדולר מתחזק ולהיפך.
אתמול היה יום חריג מאוד בשווקים וזאת אחרי שבלילה החלו הבורסות ברחבי העולם לרדת בשיעורים ניכרים ומשכו איתם את המסחר במטבעות כשבישראל נוסף לכך המצב הביטחוני שהכביד על המסחר.
יחד עם זאת ואת זה כדאי מאוד להזכיר בסוף יום המסחר בבורסה נרשמו עליות שערים במניות הבנקים מה שמגביר את ההערכה שלפניקה שאחזה במשקיעים היה קונה והם המשקיעים המוסדיים שניצלו את נקודת הזמן הזו להצטייד בסחורה במחירים טובים.
כרגע נרשמות עליות שערים בבורסה בתל אביב כשהבנקים דווקא מתממשים מה ששוב מגביר את ההערכות שבין אלה שרכשו אתמול סחורה היו גם כאלה שעשו זאת לטווחים קצרים מאוד "סחרני יום" שניצלו את המהומה לסיבוב מהיר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה