השוק

ביוליוס בר מרגיעים: סיכוי נמוך למיתון, האירועים האחרונים הם תיקון

מתיו רכטר, ראש מחקר אסטרטגיית מניות ביוליוס בר: "למרות המקבץ הנוכחי של הנתונים החלשים יחסית בארה"ב, הסיכון למיתון עודנו נמוך. השווקים כעת מצויים בטריטוריית תיקון"
מערכת ice | 
יוליוס בר (צילום shutterstock, vecteezy)
אחרי יום שני השחור בשווקים, בנק ניהול העושר השוויצרי יוליוס בר משחרר צפירת הרגעה למשקיעים. "שווקי המניות המשיכו לרדת בחדות ביום שני כאשר המפולת בשוק שהחלה בשבוע שעבר העמיקה. מדד S&P 500 העמיק את ההפסדים ב-3%, בעוד שהנאסד"ק ירד ב-3.4%. מניות יפניות ירדו בצורה המשמעותית ביותר, כפי שנמדד במדד ניקיי 225, אשר סבל מההפסד היומי הגדול ביותר שלו מאז 'יום שני השחור' ב-1987. עם הירידה ביום שני, מניות השווקים המפותחים ירדו כעת ב-8.2% משיא כל הזמנים שהושג באמצע יולי, ובכך נכנסו לטריטוריית תיקון", אמר מתיו רכטר, ראש מחקר אסטרטגיית מניות ביוליוס בר.
לדבריו, "דעתנו הייתה כבר זמן מה שהשווקים היו בשלים לתיקון בטווח הקרוב,. עם זאת, המהלך המהיר של המפולת במניות הפתיע גם אותנו. מכיוון שאנו עדיין מאמינים שהמקבץ הנוכחי של נתונים חלשים בארה"ב מסמן הפסקה זמנית בהתאוששות הכלכלית המתמשכת ולא תחילתו של מיתון, תרחיש שלו המחקר של יוליוס בר מייחס הסתברות של 25%,  אנו דבקים בתרחיש הבסיס של נחיתה רכה וממליצים למשקיעים להישאר רגועים בינתיים.
נתונים בזמן אמת על הכלכלה האמריקאית עדיין מצביעים על תמונת מצב יציבה, בעוד שחברות אמריקאיות באופן כללי הציגו תוצאות חזקות ברבעון השני למרות ציפיות שאפתניות למדי מצד המשקיעים. לכן, אנו רואים באירועים האחרונים תיקון ביניים, אך עדיין מאמינים במגמת עלייה בשוק השורי בטווח הארוך. עם זאת, החששות המתמשכים ממיתון כנראה יובילו להזדמנויות קנייה טובות יותר עבור שוק המניות הרחב בעתיד הקרוב".
מוקדם יותר העריך דיויד קוהל, הכלכלן הראשי של יוליוס בר, כי צפויות הורדות ריבית בספטמבר ובדצמבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה