השוק

פלטפורמת ההימורים של הישראלי תרכוש בחזרה מניות במיליארד דולר

DraftKings של איש העסקים הישראלי שלום מקנזי, רשמה רבעון מוצלח והודיעה על רכישה עצמית של מניות בשווי מיליארד דולר, אבל החמיצה את יעד הרווח שלה
מערכת ice | 
draftkings (צילום shutterstock)
2024 טובה לפלטפורמת הימורי הספורט  DraftKings של שלום מקנזי. כמות הלקוחות המשלמים גדלה ב-50% ל-3.41 מיליון והכנסות החברה ברבעון השני זינקו ל-1.104 מיליארד דולר, עלייה של 25.7% בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2023. 
בעקבות הרבעון המוצלח בחברה הקפיצו את תחזית ההכנסות ל-2024 מטווח של 4.8-5 מיליארד דולר ל-5.05-5.25 מיליארד דולר. אחרי תיקונים, החברה רשמה רווח של 127.9 מיליון דולר, מעט פחות מהיעד של 133.2 מיליון דולר. גם הרווח למניה היה גבוה מהתחזיות.
ב-30 ביולי 2024, אישר דירקטוריון החברה רכישה עצמית של עד מיליארד דולר מהמניות הרגילות שלה מסוג A. מדובר בתוכנית גמישה, ללא התחייבות לרכישת מספר מסוים של מניות וניתנת להפסקה בכל עת. 
המניה נפיצה
מניית החברה צללה ביום שישי לאחר שהחברה הפחיתה משמעותית את תחזית ה-EBITDA המתואמת שלה והחמיצה את יעד הרווח שלה. 

DraftKings הודיעה שהחל מה-1 בינואר 2025 תגבה תוספת במדינות מסוימות שבהן יש מיסוי על התעשייה. התוספת תחול רק על זוכים. מהחברה נמסר כי "עלינו לשקול את הסיכוי שמדינות מסוימות עשויות להטיל מס על התעשייה בשיעור גבוה ממה שנוכל לספוג, כל זאת תוך יצירת שולי רווח סבירים ולהישאר תחרותיים מול השוק הלא חוקי המתרחב שאינו משלם מיסים כלל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה