השוק

מותג החיתולים שישבור את השוק? פמפרס והאגיס על הכוונת

מותג חיתולים חדש נכנס לשוק, ועושה זאת בכניסה רועשת. מאות חנויות בארה"ב יהנו מהמותג "Kudos" בקרוב, המייצר חיתולים עמידים מחומרים מתכלים וכותנה ועשוי לשבור את השוק שעד כה היה שייך למותגי הענק "פמפרס" ו"האגיס
מערכת ice | 
חיתולים (צילום vecteezy)
375 סניפים של הרשת "טארגט" בארצות הברית, יחלו בקרוב לשווק את מותג החיתולים החדש שעשוי לשבור את השוק שעד כה, היה שייך לענקיות "פמפרס" מבית פרוקטר אנד גמבל ו"האגיס" מבית קימברלי קלארק. כך על פי דיווח ברשת CNBC.
עוד נאמר בדיווח כי כעת, ענקיות אלו נמצאות על הכוונת של מותג החיתולים החדש שמביא עמו בשורה מרעננת, "Kudos", שמייצר חיתולים מכותנה וחומרים מתכלים כמו קנה סוכר וממותגים כחיתולים 'עמידים'. על אף שרובו עשוי מחומרים מתכלים, בחברה אומרים כי עדיין ישנה כמות קטנה של פלסטיק בתהליך הייצור.
המותג החדש הושק לפני כשלוש שנים ומאז גייס 6 מיליון דולר, כאשר סבב הגיוס האחרון התקיים לפני כחודש ובו גייס המותג כשלושה מיליון דולרים. במהלך השנה האחרונה מכר מותג "Kudos" כעשרים מיליון חיתולים ברחבי ארצות הברית, סכום המשקף הכפלה במכירות החברה בתקופה זו.
על אף הכוונות המוצהרות של החברה, שמכוונת גבוה ושמה לה למטרה את הענקיות השולטות על השוק, יש לה עוד דרך ארוכה עד שתגיע למימדים שלהן.

בנוסף, ישנן חברות רבות המעוניינות להיכנס לשוק המתפתח של חיתולים עמידים, וכמובן חברות המנסות לשנות את הרגלי הצריכה האנושית ולהפוך את הייצור של מוצרי היום יום, לירוק יותר תוך שימוש במוצרים מתכלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה