השוק

חברת fiverr נכנסת לדרופשיפינג: זו החברה שרכשה

חברת AutoDS מצטרפת לאקו-סיסטם של חברת fiverr לאחר רכישה מוצלחת של השנייה, בכך יצטרפו עשרות אלפי עוסקי דרופשיפינג לחברה 
מערכת ice | 
אוטו דיאס (צילום שלומי יוסף)
החברה שמשנה את הדרך בה העולם עובד יחד, מודיעה היום על רכישת חברת AutoDS, המציעה פתרון קצה לקצה בתחום הדרופשיפינג (במודל מבוסס מנוי). בין השאר מציעה הפלטפורמה מחקר מוצרים, וכלים לניהול מלאי והפצה אוטומטית. 
AutoDS מביאה עמה לאקו-סיסטם של Fiverr עשרות אלפי עוסקים בדרופשיפינג. אלו מצטרפים לבסיס הקונים הקיים של דרופשיפינג וסחר אלקטרוני. הרכישה מרחיבה את דריסת הרגל של Fiverr בשרשרת הערך של קטגוריות צומחות ודומיננטיות, כולל דרופשיפינג, פיתוח אתרים, ניהול סחר אלקטרוני ושיווק ברשתות החברתית. גודל השוק הגלובלי של תחום הדרופשיפינג הוערך ב-2023 ב-285 מיליארד דולר וצפוי לעבור את ה-2 טריליון דולר שנתי עד 2033.
מיכה קאופמן, מנכ"ל Fiverr: "ל-AutoDS יש מוצר מובנה מרשים וקהילה סינרגית מאוד ל-Fiverr. דרופשיפינג והשירותים המקושרים אליו בשיווק, תכנות ותוכן הן כמה מהקטגוריות הצומחות במהירות הגבוהה ביותר ב-Fiverr."
ליאור פוזין, מייסד משותף ומנכ"ל AutoDS: "הקהלים שלנו דומים מאוד: יזמים שאפתנים הבונים ומצמיחים את עסקיהם, כך שההזדמנות כאן ברורה. ניסיונה של Fiverr בבניית מותג גלובלי יאפשר לנו להאיץ ביחד את הצמיחה שלנו ולקחת את החברה לשלב הבא. יחד, נהפוך את AutoDS לפתרון המוביל בעולם לדרופשיפינג, כפי שתמיד חלמנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה