השוק

אחרי העליות החדות אתמול: דריכות בשוק המט"ח

אחרי שאתמול הדולר חצה את רמת ה-3.73 שקל נרשמת רגיעה, לפחות בשעות האלה, במסחר במט"ח; החוזים העתידיים על המדדים בניו יורק יורדים בשיעורים קלים כשגם רגיעה נרשמת במסחר בחוזים על הנפט
ניצן כהן | 
דולר (צילום shutterstock, flickr/ Dan Nelson)
אחרי שאתמול הדולר זינק לרמה של 3.73 שקל, המסחר בשוק המט"ח נפתח כשהמטבע האמריקאי מוציא מעט קיטור ויורד ב-0.22% לרמה של 3.724 שקל. האירו יורד ב-0.3% ל-4 שקלים ואילו הפאונד יורד בשיעור קל יותר לרמה של 4.78 שקל.
אם כן, כרגיל בתקופה האחרונה המסחר במט"ח הוא נגזרת של המצב הביטחוני וכאן אנחנו רואים עליית מדרגה בכאוס ששולט בישראל. אתמול כשהדולר טס לרמה של 3.73 שקל נראה היה שהמצב בחזית הצפונית יוצא משליטה ומשכך המשקיעים רצו לקנות דולרים. כרגע נראה שהמערכת הביטחונית עסוקה בכאוס ששולט בישראל ומכאן שלפחות בשעה הזו של היום הדולר נחלש בשיעור קל.
אתמול נרשמה יציבות בסך הכל בניו יורק כשגם בארה"ב חוסר הוודאות שולט בשווקים כשעיני כולם נשואות למזרח התיכון כשתהליך של הידרדרות עלול להשפיע על שורה של נתונים כלכליים שיערערו את היציבות הכלכלית בעולם.
במסחר בחוזים עתידיים על המדדים בוול סטריט נרשמות ירידות שערים קלות. החוזים על הנפט נסחר ברמה של 75.48 דולר ועליות נרשמות בחוזים על הזהב והכסף, מעין רשת ביטחון מפני אינפלציה והידרדרות ביטחונית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה