השוק

מניית טאואר עלתה ב-40% מתחילת השנה, והאנליסטים מעלים את מחיר היעד

מניית טאואר עשתה מהלך עליות של כ-42% מתחילת השנה; החברה פרסמה בשבוע שעבר דוחות כספיים והאנליסטים מעלים את מחיר היעד | כל הפרטים
ניצן כהן |  1
דולר (צילום shutterstock, flickr/ Dan Nelson)
טאואר עשתה מהלך עליות של 42% מתחילת השנה. החברה פרסמה בשבוע שעבר את הדוחות הכספיים לרבעון השני של השנה והמשקיעים אהבו את מה שראו. האנליסטים מגיבים בהתאם ומעלים את מחיר היעד.
בחברת הברוקראז' אופנהיימר כותבים ללקוחות הבית כי טאואר פרסמה תוצאות מעל הצפי וסיפקה תחזית להמשך צמיחה ברבעון הבא, בקצב הגבוה מהממוצע בענף השבבים האנלוגים. "האצה בצמיחה וברווחיות מגיעה ממוצרי RF-SiGe/SiPho  המשרתים את שוקי הדאטה סנטרס וה AI  והן מהתאוששות תחום ה Power משפל מחזורי של הרבעון הקודם, למרות חולשה ממושכת בסגמנט הרכב.
"אנו מעריכים כי תחילת הייצור במפעל החדש Fab10 באיטליה, הצפויה בסוף השנה, תוביל להאצה ניכרת בקצב הצמיחה וברווחיות טאואר, בנוסף לשיתוף פעולה עם ענקית השבבים אינטל במפעל Fab11 בארה"ב. פוטנציאל צמיחה זה אינו מגולם, לדעתנו, בתמחורה הנוכחי של המנייה הנסחרת במכפילי EBITDA  חד-ספרתיים. אנו משמרים את המלצת 'Outperform'  עם העלאת מחיר יעד מ 40 דולר ל-50 דולר" מסיימים באופנהיימר את ההמלצה המעודכנת שלהם למניה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טאואר לקראת פריצת דרך עם INVIDIA, צפו להפתעות (ל"ת)
    אלף משה 07/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור