השוק

שרי אריסון במכירת חיסול: מימשה מניות בנק הפועלים ב-20 מיליון שקל

אשת העסקים שרי אריסון ממשיכה לחסל את השקעתה בבנק הפועלים ובימים האחרונים מימשה עוד חבילת מניות בבנק. אחרי המכירה ירדה אריסון להחזקה של 2.47% מהבנק מה שמוציא אותה לגמרי מתהליכים שנקראים ״אמצעי שליטה״
ניצן כהן | 
שרי אריסון (צילום פלאש 90/ יוסי זליגר, shutterstock)
שרי אריסון ממשיכה לחסל את החזקתה בבנק הפועלים. בימים האחרונים מכרה אריסון חבילת מניות של הבנק בהיקף כספי כולל של 20 מיליון שקל. אחרי המכירה ירדה אריסון להחזקה של 2.47% מהבנק מה שמוציא אותה לגמרי מתהליכים שנקראים ״אמצעי שליטה״.
נזכיר כי מניות הבנקים הן הטרנד בשוק ההון בחודשים האחרונים מה שהופך את המימוש של אריסון ל״מימוש דלוקס״.
אריסון קיבלה את השליטה בבנק הפועלים בירושה מאביה, טד אריסון ובמשך שנים היא החזיקה בשליטה בבנק. במהלך שנות השליטה שלה בו הסתבך הבנק בפרשת דני דנקנר (בנק פוזיטיך הטורקי) וכן הסתבך בפרשה משפטית בארה״ב.
לאחר שאריסון חדלה להיות בעלת השליטה בבנק, שהפך בינתיים לבנק ללא גרעין שליטה, הרי שהבנק הסדיר את מערכת היחסים שלו עם משרדי המשפטים והאוצר האמריקאי ואף עלה על דרך המלך בכל הקשור לניהול השוטף.

כך או אחרת אריסון העדיפה למכור את ההחזקה בבנק הפועלים (וגם בשיכון ובינוי) ולהתרכז בעסקים פרטיים ופעילות פילנטרופית. בפעם הקודמת בה מימשה אריסון מניות היה זה במחיר של כ-25 שקל למניה, ואילו כעת בעקבות העלייה עלה מחירן לכדי כ-35 שקל למניה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה