השוק

אחרי הירידות: האסטרטג הטכני של אופנהיימר מציג רמת תמיכה חדשה ל-S&P

ארי ואלד, האסטרטג הטכני של אופנהיימר מציג היום רמת תמיכה חדשה ל-S&P; למרות הירידות האחרונות בשווקים ואלד שומר על אופטימיות ומכאן הוא גם שומר על ההמלצות הגבוהות לשוק
ניצן כהן | 
אילוסטרציה AI
ארי ואלד, האסטרטג הטכני של בית ההשקעות אופנהיימר אומר היום שלמרות הירידות בשווקים הוא עדיין שומר על אופטימיות זאת לאור נתוני המומנטום הגבוהים עדיין, לצד התאוששות באפיקי השקעה שהתאפיינו עד כה במומנטום נמוך יחסית, כגון אפיק מניות חברות קטנות ומניות "ערך". בכך, שומר ארי ואלד את המלצת הליבה על סקטור הטכנולוגיה, במקביל להמלצות על סקטורי התעשיה והפיננסים, ועדכון רשימת המומלצות בקרב החברות הגדולות.
"לאחר שהגיע החודש מדד ה S&P500 לשיא של כל הזמנים של 5,669 נקודות, עבר השוק במהלך השבוע החולף מימושים. למרות המימושים, שמר שוק המניות האמריקאי על מומנטום חזק, עם מדד העוצמה היחסית RSI מעל 70 נקודות, מצב שאינו תומך היסטורית בהיפוך מגמת עליה ארוכת טווח". ארי ואלד ממשיך לעקוב אחר מדד ה RSI, רואה את הירידה מתחת ל-70 נקודות בתור סימן זהיר, ומציב את רמת התמיכה הקרובה למדד ה S&P500 על 5,400 נקודות.
כנגד חולשה בשוק הכללי, מדגיש ארי ואלד את התאוששות במדד ה Russell2000 של חברות קטנות, וכן במדד S&P500  במשקלות שווים (מוטה Small-Cap ), מדד מניות בעלות ביטא גבוהה ומדד מניות "ערך". כל המדדים הללו, שהציגו עד כה ביצועי חסר לעומת מדד ה S&P500 הרחב, פרצו לאחרונה מעל רמות ההתנגדות, סימן חיובי שתומך בהמשך מגמת העליה בשוק הכללי. בנוסף, בניגוד לתקופות המשבר הקודמות, לא מסתמן סקטור מסוים בעל ביצועים חלשים במיוחד, כאשר הסקטור החלש ביותר ב S&P500  הציג עליה של 15%.
ארי ואלד שומר את המלצתו ארוכת טווח על מדד הנאסד"ק-100 גם לאחר המימושים של השבוע שעבר, תוך שמירה על המלצת Overweight  על סקטור הטכנולוגיה. בנוסף, הוא ממשיך להמליץ על שני סקטורים של "ערך" – סקטור התעשיה וסקטור הפיננסים, זאת כנגד המלצה שלילית על סקטור הצריכה הבסיסית, סקטור "דפנסיבי" שממשיך להפגין ביצועי חסר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה