השוק

החברה הישראלית שגייסה 33 מיליון דולר: "חזון וטכנולוגיה חדשנית"

לינקס סקיורטי הודיעה על השלמת סבב הגיוס, כאשר בהשקעות בלטו Index Ventures ו-Cyberstarts. החברה מציעה פתרונות אבטחה וניהול של זהויות - "אחת מנקודות התורפה הדחופות ביותר", הסביר המנכ"ל
מערכת ice | 
מייסדים לינקס סקיורטי (צילום אוהד קב)
חברת הסטארט-אפ הישראלית לינקס סקיורטי הודיעה כי השלימה סבב גיוס הון של 33 מיליון דולר. במסגרת הסבב השקיעו בחברה קרנות ההון סיכון Index Ventures ו-Cyberstarts וגם משקיעים בכירים נוספים בשוק ההון, ביניהם מיקי בודאי ורקש לונקר. הפתרונות שהחברה מפתחת כבר פועלים על מגוון תשתיות בצפון אמריקה. 
החברה נוצרה בשנת 2023 על ידי זוג חברים - ישראל דואניס שמשמש בתור מנכ"ל החברה, וניב גולדנברג, סמנכ"ל המוצר. לצמד ניסיון של למעלה מ-25 שנה בתחום הסייבר. הם הכירו במהלך גיוסם למסלול תלפיות ושירתו יחד ב-8200. בחברה עובדים כיום 25 עובדים. 

הטכנולוגיה שהחברה מפתחת מתמקדת בניהול זהויות בצורה מאובטחת. לינקס ממפה ומנטרת את הקשרים בין משתמשים, הזהויות שלהם והגישה וההרשאות שיש להם לנתונים ומשאבים של החברה. בנוסף, החברה מספקת ניתוחים מתקדמים ויכולות אוטומציה. לדבריהם, ההון שגויס ישמש את החברה להרחבת צוות הפיתוח וגיוס עובדים חדשים וכן המשך פיתוח היכולות של המוצר.
ישראל דואניס, מנכ"ל החברה, מסר: "אבטחת זהות הפכה לאחת מנקודות התורפה הדחופות ביותר שארגונים מתקשים להתמודד איתן. הפלטפורמה שלנו מעניקה לארגונים את הכלים הדרושים לנווט בבטחה בתוך המורכבות של ניהול זהויות ואבטחתן, תוך הגנה מפני נוף האיומים המשתנה ועמידה בדרישות הרגולטוריות". 
שרדול שאה, שותף ב-Index Ventures מסר: "לינקס מייצגת פריצת דרך משמעותית בתחום פתרונות אבטחת הזהות, העומדת להגדיר מחדש את האופן שבו ארגונים מאבטחים את נכסיהם הדיגיטליים. השילוב בין חזון, צוות חזק וטכנולוגיה חדשנית, מציב את החברה במקום מצוין להוביל את התעשייה ולסייע לארגונים במאבק נגד איומי הסייבר המתפתחים".
גילי רענן, מייסד קרן Cyberstarts מסר: "תחום אבטחת הזהויות הוא וקטור התקיפה המסוכן ביותר עבור ארגונים כיום. צוותי האבטחה מתקשים להתמודד עם מספר הולך וגדל של איומים ומשימות כשלרשותם כלי אבטחה מיושנים. המייסדים המוכשרים של לינקס ימנפו את היצירתיות, החזון והניסיון הרב שצברו, בכדי לענות על האתגר המשמעותי הזה. אנחנו שמחים על הזכות ללוות את ישראל וניב מיומם הראשון במסע להקמת ובניית לינקס".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה