השוק

קבוצת SQLink חוגגת: הקטגוריות בהן זכתה בציון הגבוה ביותר

קבוצת SQLink מובילת שוק בתחום ה-IT: הקבוצה זכתה בציון הגבוה ביותר Tier1 בשלוש קטגוריות מרכזיות בדירוג של חברת המחקר STKI לשנת 2024. הקטגוריות שבהן קבוצת SQLink זכתה בדירוג Tier1 הן: Value Added Services, Software Development ומיקור חוץ
מערכת ice | 
SQLink (צילום shutterstock)
קבוצת SQLink מובילת שוק בתחום ה-IT: הקבוצה זכתה בציון הגבוה ביותר Tier1 בשלוש קטגוריות מרכזיות בדירוג של חברת המחקר STKI לשנת 2024. הקטגוריות שבהן קבוצת SQLink זכתה בדירוג Tier1 הן: Software Development Value Added Services ומיקור חוץ. 
החטיבות השונות בקבוצת SQLink זכו בציון Tier 2 ב-7 קטגוריות. חטיבת הדיגיטל של SQLink זכתה בקטגוריית UX Design וחטיבת ההכשרות של SQLink זכתה בקטגוריית Professional Education, Coaching & Mentoring. 
חטיבת הדאטה של SQLink זכתה בציון Tier2 ב-5 קטגוריות בדירוג: בקטגוריית Generative AI ו-פרויקטי LLM, בקטגוריית Advanced Analytics, Data Science ופרויקטי ML, קטגוריית Data Management Implementation. קטגוריית BI Implementation/Development, ובקטגוריית Data & Analytics Cloud Migration. בנוסף, חטיבת הסייבר של SQLink זכתה בציון Tier3 בקטגוריית CISO as a Service בדירוג השנתי של STKI.
תמיר גורן, מנכ"ל קבוצת SQLink: "אני מאוד גאה בהישגים היפים והמרשימים של מגוון החטיבות בקבוצה אשר מספקות פתרונות טכנולוגיים יצירתיים ומתקדמים ללקוחותינו.  קבוצת SQLink שואפת תמיד לצמוח ולהגיע להישגים גבוהים יותר, וכך נעשה גם בהמשך. נמשיך להוביל את עולם ה-IT בישראל ולספק את את הפתרונות הטובים ביותר ללקוחותינו."  
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה