השוק

אסף רפפורט באקזיט מטורף, יצחק תשובה משלם ביוקר וינון מגל מחרים

גוגל בדרך לרכוש את וויז הישראלית תמורת 23 מיליארד דולר, יצחק תשובה מסתבך בגדול, ינון מגל פותח בחרם על בנק לאומי, אסם חותכת מחירים של מוצרים אהובים בעד 15%, אמדוקס תפטר 3,000 עובדים, וילי פוד תשלם קנס עצום והאינפלציה בישראל עלתה לקצב שנתי של 2.9%. אלה ידיעות השבוע ב-ice
מערכת ice | 
אסף רפפורט (צילום shutterstock, נתנאל טוביאס)
האקזיט הגדול בתולדות ישראל: כמה תרוויח המדינה מעסקת גוגל-וויז? אם אכן תצא לפועל עסקת הענק וגוגל תרכוש את וויז (WIZ) הישראלית ב-23 מיליארד דולר, המדינה תיהנה ממסים שישלמו בעיקר מייסדי החברה. הסכומים בפנים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
חדשות טובות: האינפלציה עלתה לקצב שנתי של 2.9%: חדשות טובות יש היום לכלכלה הישראלית בדמות האינפלציה; בחודש יוני עלה מדד המחירים לצרכן ב-0.1% בהתאם לתחזיות המוקדמות וזה מעמיד את האינפלציה בישראל על קצב שנתי של 2.9%. לידיעה המלאה לחצו כאן.
ינון מגל מוביל חרם בבנק לאומי: "זה רק התחיל": מגל שיתף הודעה שקיבל מצופה בערוץ שהודיע שיחרים את בנק לאומי: "אהלן ינון. לפני כמה ימים קיבלתי הודעה ממנהל סניף שדרות שאני יכול לפנות אליו במידת הצורך.. אז שלחתי לו את ההודעה הזאת", הוא הציג עוד עשרות הודעות כאלו שקיבל, האם זהו תחילתו של חרם? לידיעה המלאה לחצו כאן.
יצחק תשובה משלם ביוקר: מדוע חויב להחזיר 8 מיליון שקל? יצחק תשובה העניק תרומה על שמו לבניית בית כנסת בכותל המערבי, כמו גם תרומות נוספות המחזקות את שמו כנדבן יהודי בעל שם עולמי, אלא שכעת נודע כי הרוב המוחץ של התרומות יצאו מקבוצת דלק שבשליטתו, שנחשבת קבוצה ציבורית. על כן, ישיב איש העסקים  8 מיליון שקל לקופת קבוצת דלק, כמו 8 מיליון נוספים שיוחזרו על ידי דירקטורים בחברה וחברת הביטוח שביטחה ביטוח אחריות מקצועית. לידיעה המלאה לחצו כאן.
ענקית המזון הישראלית מסתבכת: תשלם קנס עצום של 11.6 מיליון שקל: במסגרת ההסכמות אליהן הגיעה הממונה על התחרות בישראל עם חברת המזון וילי פוד, נקבע כי ענקית המזון תשלם כ-11.6 מיליון שקל לאוצר המדינה, בגין הפרות סעיפים בחוק קידום התחרות בענפי המזון והפארם. בכך, הסך הכולל של העיצומים שהוטלו ואלה אשר עומדים לעיון הציבור טרם הטלתם על ידי הממונה על התחרות עומד על כ-100 מיליון שקל. לידעה המלאה לחצו כאן.
ענקית ההייטק במהלך דרמטי: תפטר כ-3,000 עובדים: אמדוקס בדרך לקצץ אלפי משרות ברחבי העולם, עבור ישראל, המהווה מרכז פיתוח וחדשנות מרכזי עבור אמדוקס, ההשלכות של גל הפיטורים עשויות להיות משמעותיות. מתוך כ-5,000 עובדי החברה בישראל, ייתכן שמאות יאלצו לעזוב את תפקידם. לידיעה המלאה לחצו כאן.
אסם במהלך דרמטי: אלה המוצרים שיוזלו ב-15%: על רקע עליות המחירים במשק הישראלי ויוקר המחייה שמשתולל בחודשים האחרונים, חברת אסם יצאה בבשורה נפלאה ללקוחות וחותכת מחירים של מגוון מוצרים ב-8% עד 15%. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה