השוק

מהפכה בסליקת האשראי בישראל: הסוף לסירוב בזמן הגיהוץ?

חברת טכונלוגיית הסליקה הישראלית, בינלאומית BridgerPay חתמה הסכם עם חברת פספורט קארד לניהול מערכת הסליקה של החברה והצלת סירובים וכישלונות בעסקאות אשראי
מערכת ice | 
כרטיסי אשראי-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת טכונלוגית הסליקה הישראלית – בינלאומית BridgerPay חתמה הסכם עם חברת פספורט קארד בנושט לניהול מערכת הסליקה של החברה והצלת סירובים וכישלונות בעסקאות אשראי. חב' פספורט קארד מעניקה שירותי ביטוחי בריאות כלל עולמים הטסים לחו”ל.
חברת BridgerPay מחוברת ליותר מ-1,000 סולקים ובאמצעי סליקה ברחבי העולם ומטפלת בהצלת עסקאות אשראי שנדחו בגלל בעיות טכניות. BridgerPay הינה חברת טכנולוגיית לניהול ואופטימיזציית סליקות, המאפשרת שימוש במספר רב של ספקי סליקה במקביל, ומתמחה בפתרון בעיות מורכבות מעולם התשלומים ובייחוד הצלת סירובים וכישלונות בעסקאות אשראי.

30% מעסקאות האשראי הנכשלות בממוצע, מאושרות ללקוחות על ידי BridgerPay. בדיקה שנערכה ע"י החברה קובעת שאלפי חברות העובדות עם חברת BridgerPay נהנים בממוצע מתוספת של 8% במחזור ההכנסות בשל הצלת עסקאות אשראי. קרן הון סיכון SIBF הישראלית הינה המשקיעה הראשית בחברת BridgerPay .
אור בן שושן השותף המנהל בקרן SIBF מסר: "אנחנו שמחים מאוד על הצטרפותה של חברת פספורט קארד ללקוחות החברה. BridgerPay נמצאת בקצב צמיחה מרשים ואנו צופים להגביר את קצב הצמיחה בשנה הקרובה עם הבשלת כניסתם של פרויקטים גדולים מאוד שנמצאים בתהליך מול החברה. BridgerPay עושה רושם כחברה שתצמח תוך שנים בודדות להיות שחקן מרכזי בתעשיית ה-Payments העולמית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה