השוק

דריו הלת' שוברת את השוק: ההסכם החדש של ענקית הבריאות הדיגיטלית

החברה חתמה הסכם חדש עם מעסיק בפריסה ארצית, לאספקת הפתרונות הקרדיו-מטבוליים, בשילוב עם מענה למטופלי GLP-1, החל מתחילת הרבעון השלישי של 2024. מדובר במעסיק מוביל בתחום השירותים הסביבתיים, שיספק תמיכה משולבת לעובדים הנוטלים תרופת GLP-1 
מערכת ice | 
שירותי בריאות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת דריו הלת' (DarioHealth Corp, נאסד"ק: DRIO), חברה מובילה בשוק הגלובלי של שירותי בריאות דיגיטליים (DTx), הודיעה היום (שלישי) כי חתמה הסכם חדש עם מעסיק בפריסה ארצית, לאספקת הפתרונות הקרדיו-מטבוליים שלה, בשילוב עם מענה למטופלי GLP-1, החל מתחילת הרבעון השלישי של 2024.
מדובר במעסיק, מוביל בתחום השירותים הסביבתיים אשר בחר בחבילת הקרדיומטבולית של דריו כדי להתמודד עם מצבי בריאות קרדיומטבוליים כמו סכרת, קדם-סכרת, יתר לחץ דם וצורך בניהול משקל, ולספק תמיכה משולבת לעובדים הנוטלים תרופת GLP-1. היכולת המוכחת של דריו להניע שינוי התנהגות בר קיימא היא מפתח להצלחה, במיוחד בהתמודדות עם בעיית ההפסקה הגבוהה של מטופלים הנוטלים תרופות  GLP-1.
החברה הדגישה כי רכישת Twill אפשרה את שיפור יכולות המעורבות של דריו לתמיכה התנהגותית אישית וממושכת. בחודש מאי פרסמה החברה את התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של שנת 2024 וסיפקה עדכון תאגידי ומסחרי. על פי הנתונים העולים מדו"ח הרבעון, ניתן להבחין כי ההכנסות הסתכמו בכ-5.8 מיליון דולר והן משקפות עלייה של 59%, כאשר ברבעון הרביעי לשנת 2023 ההכנסות שיקפו ירידה של 18.5% בהשוואה לתקופה המקבילה בשנת 2023.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה