השוק

כלל ביטוח מובילה את הענף: קיבלה דירוג ESG מקסימלי

כלל ביטוח קיבלה את הדירוג המקסימלי AAA של מעלה מה שאומר שהחברה מובילה את תעשיית הביטוח בתהליכי אחריות תאגידית; חיים סאמט: כלל ביטוח נמצאת בסטנדרטים הבינלאומיים הגבוהים ביותר
ניצן כהן |  1
חיים סאמט (צילום עמי ארליך)
כלל ביטוח קיבלה את הדירוג AAA לנושאי ESG וזה מציב את כלל ביטוח בראש תעשיית הביטוח בישראל ויש לכך חשיבות לא מבוטלת לקשר של החברה עם משקיעים זרים ואף בבחירת השקעות לטווח הארוך כשהשקעות כאלה נמצאות בליבת העשייה של חברה בסדר גודל של כלל ביטוח.
חיים סאמט, יו"ר דירקטוריון כלל החזקות עסקי ביטוח, ציין: " בראש ובראשונה, ולפני הכל, נישא תפילה לשלום חטופינו ולשובם הביתה במהרה ובשלום. פעילותנו בעולמות ה-ESG היא חלק ממחויבותנו לאחריות חברתית וסביבתית למען עתיד הדורות הבאים ופיתוח בר-קיימא. זכיות אלו מהוות ביטוי למחויבות של כלל ועובדיה, לערכי הקיימות ולחיזוק והטמעת ערכים אלו בתוך הארגון ומחוצה לו.
"אנחנו ממשיכים בשילוב של היבטים חברתיים וסביבתיים כחלק מפעילותנו העסקית, ורואים ערך משמעותי וחשוב במחויבות חברתית, אכפתיות ואחריות קולקטיבית המדגישים את הצורך לפעול למען טובת הכלל. זוהי השנה החמישית ברציפות בה אנו זוכים בדירוג הגבוה ביותר. השנה קיבלנו את הציון AAA, הציון הגבוה ביותר בדירוג, המציב אותנו בסטנדרטים העולמיים הגבוהים ביותר בתחום ה-ESG.
"מאז ה-7 באוקטובר, עלתה, ביתר שאת, חשיבותה של הערבות ההדדית שהפגינו חברות מובילות במשק, בתרומתן ובהירתמותן למען המאמץ הלאומי. כחלק מראייה זו, וכגוף מוסדי מוביל, פעלנו ככל יכולתנו לסייע לכוחות הלוחמים, לתמוך בפעילויות המנציחות את חללות וחללי צה"ל באמצעות הענקת מלגות לימודים לסטודנטיות שעשו שרות מילואים משמעותי על ידי בני משפחותיהם, ועוד נקטנו בשורת פעולות נרחבת למען שמירת חוסנה של מדינת ישראל".
גלי שבד, משנה למנכ"ל, מנהלת מערך שיווק והאסטרטגיה בכלל ביטוח ופיננסים, ציינה: "זוהי גאווה גדולה עבורנו לזכות בציונים הגבוהים ביותר, שנה חמישית ברציפות. פעילותינו בתחומי ה-ESG והדירוגים הגבוהים להם זכינו היום, משקפים את פעילותנו המגוונת ומחויבותנו כבר לאורך שנים לערכי הקיימות כחלק משגרת התנהלותנו העסקית, לצד טיפוח סביבת עבודה מכבדת, הוגנת ומגוונת.
"שנה זו הייתה מהקשות והכואבות שידענו, וכלל ביטוח ופיננסים נרתמה באופן מידי במגוון רחב של פעולות – תרמנו תרומות משמעותיות לעמותות וארגונים שונים - בתי חולים, שירותי הצלה וכוחות הביטחון, הקמנו קרן אקסגרציה בסך 10 מיליון ₪ עבור מבוטחינו, סייענו בפעילות התנדבותית ענפה במגוון רחב של תחומים, הנגשנו את מרכז החוסן של כלל לרשות כל הציבור בישראל, לסיוע בהתמודדות עם מצוקות וחרדות ודאגנו לתת כתף איתנה לעובדינו ולציבור הרחב, כחלק ממחויבתנו כחברה מובילה בישראל".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    העיקר זה מה שהלקוח מקבל
    חנוך 07/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולא כמה נשים מנהלות או השימוש ברכבים חשמליים בחברה.
    סגור