השוק

בנק ישראל אישר את מינוי ידין ענתבי למנכ"ל בנק הפועלים

החולייה האחרונה בשרשרת מינויו של ידין ענתבי למנכ"ל בנק הפועלים התקבלה והוא יכנס לתפקיד כבר בתקופה הקרובה. ענתבי מונה לתפקיד לפני כעשרה ימים לאחר שהמנכ"ל דב קוטלר סיים 5 שנות כהונה
ניצן כהן | 
אמיר ירון נגיד בנק ישראל (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל)
בנק ישראל אישר את מינויו של ידין ענתבי למנכ"ל בנק הפועלים. תהליך האישור היה מהיר מאוד שכן ענתבי משמש כבר כסמנכ"ל הבנק ולפיקוח יש היכרות טובה איתו, מה שאיפשר לתהליך חילופי מנכ"ל בבנק בסדר גודל של הפועלים להיות מהיר ויעיל וכך למעשה מנע בנק ישראל מצב בו בנק בסדר גודל של הפועלים יתנהל ללא מנכ"ל קבוע זמן רב מידי.
נזכיר כי ידין ענתבי מונה לתפקיד מנכ"ל בנק הפועלים לפני כ-10 ימים לאחר שהמנכ"ל דב קוטלר סיים 5 שנות כהונה והחליט במפתיע לפרוש. עם ענתבי התמודדו לתפקיד רם גב שמשמש גם כסמנכ"ל הכספים של הבנק ודלית רביב.
ענתבי הוא דמות מעניינת שכן מדובר באדם צעיר אבל עם ותק וניסיון הן בשוק ההון והן בבנק הפועלים מה שמאפשר לו (פחות או יותר) כניסה חלקה לתפקיד המנכ"ל.
בדירקטוריון בנק הפועלים מאמינים שענתבי יצליח להקים זרוע שוק הון חזקה שתהיה רגל משמעותית ברווחיות של הבנק. בתקופה האחרונה הגביר בנק הפועלים את האגרסיביות שלו בשוק הנדל"ן והעמיד חלק לא קטן מהמשכנתאות בחודש יוני, מה שגרם ללחץ בבנק לאומי שבשנה האחרונה היה אגרסיבי מאוד בשוק הזה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה