השוק

הסטארט אפ הישראלי חוגג: גיוס 28 מיליון דולר

הסטארט אפ השני והחדש של גיא פלכטר, "Sola Security", משלים גיוס סיד בסך 28 מיליון דולר. קרן הון הסיכון שהובילה את הגיוס זו S Capital של חיים סדגר ואיה פטרבורג, בנוסף למשקיע מייקל מוריץ ולקרן S32
מערכת ice |  2
עסקים - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
הסטארט אפ של היזם גיא פלכטר, "Sola Security" הפועל בתחום הסייבר, משלים גיוס סיד בסך 28 מיליון דולר, על פי פרסום של אתר "כלכליסט". מדובר בגיוס הראשון של החברה, שהוקמה לפני מספר חודשים בודדים ועדיין פועלת מתחת לרדאר היא חברת הסטארט אפ השנייה של פלכטר לאחר שמכר את "סיידר סקיוריטי" באקזיט בשווי 300 מיליון דולר בשיתוף עם היזם דניאל קריבלביץ'.
קרן הון הסיכון שהובילה את הגיוס זו S Capital של חיים סדגר ואיה פטרבורג, בנוסף למשקיע מייקל מוריץ ולקרן S32. מוריץ, שהיה שותף במשך ארבעה עשורים בסקויה, מקרנות ההון סיכון הגדולות והמובילות בעולם. ההשקעה הישירה שמבצע כעת מוריץ ב־Sola היא עניין יוצא דופן, משום שמדובר בהשקעה מכספו האישי ולא דרך קרן. 
כאמור, הסטארט אפ הוקם רק לפני מספר חודשים כך שטרם יש לו מוצר, אלא רק כיוון לפיתוח של טכנולוגיית סייבר חדשה שטרם נחשף. סיידר, החברה הקודמת של פלכטר, פיתחה פלטפורמה עבור צוותי אבטחת המידע הארגוניים לשיקוף של הטכנולוגיות והתהליכים שקיימים בסביבת הפיתוח שלהם.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נפגש עם יזמים כדי לגנוב רעיונות
    קובי 07/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לבחור אין בושה, נפגש עם יזמים כדי לגנוב רעיונות ואז לגייס עליהם כסף…תתבייש!
    סגור
  • 1.
    גיוס מדהים (ל"ת)
    כל הכבוד! 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור